Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens!Eigenlijk vind ik dat de ultieme CBX, niet dat die 2 Pro-link uitvoeringen hierboven niet mooi zijn, maar de oer CBX is voor mij het mooiste. De twin-shock.
Zeker met de 6 in 6 uitlaten van Pipemaster Exhausts eronder, magistraal dat geluid!
Ik weet nog een CBX1000 in onderdelen te liggen,ben helaas niet handig genoeg om 'm weer rijdend te krijgen en ik weet ook niet of ie er wel vanaf wil.
Als ie compleet is krijg ik hem wel rijdend, kostie?Ik weet nog een CBX1000 in onderdelen te liggen,ben helaas niet handig genoeg om 'm weer rijdend te krijgen en ik weet ook niet of ie er wel vanaf wil.
Als ie compleet is krijg ik hem wel rijdend, kostie?
Bij deze
En heb je nog gevraagd of de CBX nog te koop was ? of eigen lijk alles ? Ik ben er zeker 20 jaar geleden voor het laatst geweestHeb nog een foto van een cbx die bij wegman stond. Als ik em erop zet kan iemand Dan deze ff vergroten?
En heb je nog gevraagd of de CBX nog te koop was ? of eigen lijk alles ? Ik ben er zeker 20 jaar geleden voor het laatst geweest
en de meeste staan er nog . die man is een verzamelaar . hij heeft al die motoren niet gratis gekregen ? dus staat er wel mega veel ijzer
weg te roesten jammer hij had veel mensen blij kunnen maken . nu is het voor de meesten motoren te laat .
En heb je nog gevraagd wat jou ( Droom ) motor moest kosten ? Ik ben benieuwd ?De cbx stond in een deel waarin de Handel te Koop was/is. Maar zelfs als niet-sleutelaar weet ook ik dat een groot deel "beyond repair" is. Dat loont nooit meer om het rijdend te maken als het überhaupt al kan. Stond een gsxr750 genII. De mooiste in mijn ogen maar voor wat het kost om daar wat van te maken