Welke mooie brik heb jij gespot ! Deel 2

Mijn brikkie
 

Bijlagen

  • 20210507_205112.jpg
    20210507_205112.jpg
    316,3 KB · Weergaven: 52
  • IMG-20210323-WA0041.jpeg
    IMG-20210323-WA0041.jpeg
    360,7 KB · Weergaven: 53
Dat zou kunnen. Ik denk ook niet dat zoiets ook maar in de buurt komt van de remmen van bijvoorbeeld een moderne sportmotor die ook nog eens 50-60 kg minder weegt. Daar zul je je dus aan moeten aanpassen. Maar dat hield mannen als Sloopkogel en Stoffel niet tegen om met zo een ding, met vriendin en bagage naar Spanje te rijden.
 
Dat zou kunnen. Ik denk ook niet dat zoiets ook maar in de buurt komt van de remmen van bijvoorbeeld een moderne sportmotor die ook nog eens 50-60 kg minder weegt. Daar zul je je dus aan moeten aanpassen. Maar dat hield mannen als Sloopkogel en Stoffel niet tegen om met zo een ding, met vriendin en bagage naar Spanje te rijden.

Zal nooit hard gegaan zijn als je ziet wat die Frauen allemaal meeslepen op vakantie.
 
Vroeger wisten we ook niet beter, en je hield er rekening mee. Die oude Honda's remden echt klote, zeker als het regende en de schijf nat was, dan duurde het even eer ie "werkte". En je moest dat scharnierpunt wat op de voorpoot zit, goed gesmeerd houden. Ik heb ook een stel klassiekers naast m'n ZRX' en, als ik erop ga rijden is het gewoon net als vroeger, je weet het en houd er rekening mee. Die ZRX'en remmen veel beter met die radiale remklauwen en gesinterde blokken. Toch heb ik op alle veel plezier.
 
Zal nooit hard gegaan zijn als je ziet wat die Frauen allemaal meeslepen op vakantie.
Ik kañ je verzekeren dat het best hard ging, ik was er bij met m'n TX750 met dubbele schijfrem, in de bergen reed ik die twee er wel uit uiteraard. O-)
1580407591293.jpg

hier bewonderen Italiaanse tankstationbemanning de remmen van de Yamaha.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan