Welke mooie brik heb jij gespot ! Deel 2

;)
08E35284-3E6C-4618-96FB-45F854E8FF41.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik haat echt alles aan dit plaatje: de motor, dat gekleurde paaltje, het gebrek aan pixels, de herfstrotzooi op straat.

Die verlengde achterbrug begrijp ik dan wel weer, aan de kentekenplaat te zien is dit een wheeliemonster.
Excuses, ik stond voor het stoplicht toen ik dit ding opmerkte met oom agent achter mij. Ik had even geen tijd om de composities te veranderen, door paaltje weg te halen en bladeren aan te vegen. IK had nog wel mijn best gedaan om de scooter die er vlak voor stond te ontwijken. Zag vandaag overigens dat hij weg is.
 
Excuses, ik stond voor het stoplicht toen ik dit ding opmerkte met oom agent achter mij. Ik had even geen tijd om de composities te veranderen, door paaltje weg te halen en bladeren aan te vegen. IK had nog wel mijn best gedaan om de scooter die er vlak voor stond te ontwijken. Zag vandaag overigens dat hij weg is.
Was niet persoonlijk bedoeld, plaats gerust vaker een foto.
 
Bekijk bijlage 1722177

In een kledingzaak.
Wel even navraag gedaan, deze staat er gewoon als alternatieve winterstalling, de eigenaar heft ‘m al jaren.
Heeft een maat van me ook een keer gedaan met een aantal antieke motorfietsen, volgende morgen kon de hele kledingvoorraad naar de stomerij vanwege de benzinelucht...._O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan