Welke mooie brik heb jij gespot ! Deel 2

Ik heb er ook wel eens 1 gebouwd, deze.
1657437602316.png

Ik moet ergens nog foto's hebben van toen ie helemaal klaar was, deze foto is nog van de opbouwfase. Eigenlijk had ik die moeten houden..
 
Ik heb er ook wel eens 1 gebouwd, deze.
Bekijk bijlage 1780922
Ik moet ergens nog foto's hebben van toen ie helemaal klaar was, deze foto is nog van de opbouwfase. Eigenlijk had ik die moeten houden..

Uiteraard moet iedereen helemaal zelf weten wat je met je motor doet. En er zijn ook best verbouwde motoren die ik wel geslaagd vind, bovenstaande is overigens een mooi voorbeeld.

Vind het alleen zonde van een groot aantal andere voorbeelden, bijvoorbeeld onderstaande. Zijn genoeg mensen die dit helemaal fantastisch vinden maar is niet mijn ding en blijf het zonde vinden. Eenmaal de zaag dr in wordt hij nooit meer zoals die was.


Twee mooie bij DGR Rotterdam,
 
Uiteraard moet iedereen helemaal zelf weten wat je met je motor doet. En er zijn ook best verbouwde motoren die ik wel geslaagd vind, bovenstaande is overigens een mooi voorbeeld.

Vind het alleen zonde van een groot aantal andere voorbeelden, bijvoorbeeld onderstaande. Zijn genoeg mensen die dit helemaal fantastisch vinden maar is niet mijn ding en blijf het zonde vinden. Eenmaal de zaag dr in wordt hij nooit meer zoals die was.
Eigenlijk was die van mij helemaal niet verbouwd. Die heeft geen slijptol gezien.Was een onderdelen project van een BSA A10RR, maar die heb ik opgebouwd als Rocket Goldstar replica. Met originele Lyta aluminium tank en andere leuke goodies uit die tijd. Snelle nokkenas, Amal 10TT9 carburateur, close ratio bak, K2FC vonkenfabriek, enzovoort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan