• Hoi Bezoeker, we hebben nieuwe functionaliteit toegevoegd aan het Techniek forum. Lees hier meer.

Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deputy Duc

Moderator
Crew
Donateur
2 aug 2004
23.878
147
57
En die blauwe, daar reed de eerste eigenaar nog steeds op. Man, wat liep dat ding hard op die dijk!

ezvictory

MF veteraan
15 feb 2007
8.967
15
the big apple
:9~ :9~ :9~ :9~
Die had ik inderdaad al eens zien langskomen op foto.
Neemt veel te veel plek in in die arme man z'n schuur joh, zeg je paps maar dat ie 'm bij mij mag neerzetten, hoeft ie niet meer om dat ding heen te klauteren en te poetsen en dergelijke. O-) O-) O-)
haha zal het voorstellen mate ;)

Ton76

Die hard MF'er
27 mei 2010
736
0
Op de gracht kom je van alles tegen.

[afbeelding]
Wat grappig, daar heb ik in 2009 een testritje op gemaakt toen ie op marktplaats te koop stond. De man die hem aanbood had hem in de zelfde kleur als zijn auto laten spuiten. Er mankeerde helaas te veel aan en ik heb hem laten staan.

kornfed

MF veteraan
31 mei 2007
5.137
41
54
Helmond
Vandaag een foto gekregen van een Duitser die mijn SS50 heeft gekocht (een van de blauwe links midden op de foto) Lijkt wel een museum!

mijn ex hondaatje:

Laatst bewerkt:

TripleXS

MF oldtimer
23 jan 2003
7.276
26
Maar dat is toch geen SS50..??!
Die koplampnacelle, die tank die van onder doorloopt...
De SS-jes die ik uit mijn jeugd ken hebben aparte klokken, een gat in de achterbrug waar de trapas doorheen zit/zat en een andere kleurstelling.
Of is dit een héle vroege?

kornfed

MF veteraan
31 mei 2007
5.137
41
54
Helmond
Nee deze is in NL nooit geleverd maar wel in Duitsland als kleinkraftnogwa. Maar is wel degelijk een SS50 ik dacht uit 1971 of 72

Status
Niet open voor verdere reacties.