Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren reed ik op de Wibautstraat te Amsterdam op mijn CB650Z en zag daar een jonge dame op een Honda CB550 met de letters FOUR op de tank, jethelm en sjaaltje naast me rijden. Dat was sowieso een plaatje! Iemand hier die haar kent?
 
Nu we toch in Zeeburg zitten... Nog wat Zwervers gevonden *D

full

full

full
 
Dit zou ik geen brik willen noemen, maar gezien de hoge zeldzaamheidsfactor, wil ik jullie dit plaatje niet onthouden.

[afbeelding]


Wow, een van Veen in levende lijve en eentje die nog wordt gebruikt. Erg fraai. Waar ben je deze tegengekomen?

Daarbij is het geluid van een wankelmotor zwaar verslavend.

Hier dat van een Norton.
 
Kwam hem tegen op het exotentreffen in Zeist www.exotentreffen.nl . Het ding kwam uit Engeland.

En de Norton F1 was er ook. En de Suzuki RE5.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag op het Nationaal Veteraan Treffen in Woerden heeeeeeeeeeeeeel veel mooie brikken :9~ *O*

Maar de mijne (oranje)was natuurlijk wel de mooiste O-) :X


full
 
Laatst bewerkt:
Jouw "lady" blijft een schoonheid, Dunsz.

Deze kwam ik tegen op de gracht. Vond het wel een geslaagd ding.

full
 
Nog maar een plaatje. Volgens de eigenaar is het blok een R100. Wist echt niet dat die er waren met ronde kleppendeksels. Een voorvork van een K100 en een achtervork van een GS. Met spaakwielen erin, een heel geslaagde combi vind ik.


full
 
En deze wil ik jullie ook niet onthouden. Geen brik, maar een echte klassieker. En in deze staat kom je ze maar zelden tegen in het wild.

full
 
Nog een zwerfmotor gedetecteerd in Zeeburg (er staan er nogal wat :) )
De eigenaar kwam net naar buiten en vroeg of ik het mooi vond, eigenlijk stond ie wel in de weg en zat er aan te denken om de motor weg te doen... mijn directe bod kom hem nog niet emotioneel losweken... (helaas).

Achterlicht vond ik wel grappig (kentekenplaat was natuurlijk niet zo ;) )

full

full
 
Nog maar een plaatje. Volgens de eigenaar is het blok een R100. Wist echt niet dat die er waren met ronde kleppendeksels. Een voorvork van een K100 en een achtervork van een GS. Met spaakwielen erin, een heel geslaagde combi vind ik.


[afbeelding]
Door dat zwarte kontje ziet het er toch een beetje uit alsof hij in elkaar gezet is met wat onderdelen die toevallig voor handen waren.
 
Nog maar een plaatje. Volgens de eigenaar is het blok een R100. Wist echt niet dat die er waren met ronde kleppendeksels. Een voorvork van een K100 en een achtervork van een GS. Met spaakwielen erin, een heel geslaagde combi vind ik.


[afbeelding]

Een complete R100r Dep :Y De tank/zit/uitlaat/tellers zijn aangepast.

De R100r was de laatste (klassieke) luchtgekoelde BMW boxer met i.d.d. een gelijkende K100 voorvork en gelijkende GS-achtervork maar deze zijn "gewoon" standaard voor de R100r. De gespaakte wielen doen de rest :9
 
Laatst bewerkt:
Nee, de eigenaar vertelde mij echt dat de achtervork uit een GS kwam, en de voorvork uit een K100. Het frame is verlast om de achtervork er in te krijgen.

En Grandia, ik ben het met je eens wat het kontje betreft. De eigenaar gaf aan ook nog aan de accubak te willen sleutelen, en ik zou dat kontje ook meteen aanpakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan