Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een zwerfmotor gedetecteerd in Zeeburg (er staan er nogal wat :) )
De eigenaar kwam net naar buiten en vroeg of ik het mooi vond, eigenlijk stond ie wel in de weg en zat er aan te denken om de motor weg te doen... mijn directe bod kom hem nog niet emotioneel losweken... (helaas).

Achterlicht vond ik wel grappig (kentekenplaat was natuurlijk niet zo ;) )

[afbeelding]
[afbeelding]

Behalve de uitlaat en de dubieuze buddy ziet die fiets er erg origineel uit.
Iemand die de zwarte spatlap laat zitten zal wel niet veel gerommeld hebben met de rest....
 
Klopt Meteor was nog aardig origineel, zadel zat idd wat vreemd door het kettingslot denk ik... algehele staat was niet best, de foto's maskeren het meeste, kapjes stuk, alle lak zwaar krakelee, delen van voorspatbord grijs gemaakt, knipperlichten werkte niet goed, electra problemen, geen spiegels, uitlaat onderop kasrot! bochten zwaar verroest.. trouwens overal wel roest,het blok ?? geen idee de man reed er sporadisch nog wel eens op, zetten dat ding elke dag buiten en binnen anders kon hij er zo slecht langs..... neu kwijt dat wil ie nog niet -O-
 
Laatst bewerkt:
Dit stond gisteren zomaar in het wild geparkeerd bij Rotterdam CS

2dj172b.jpg
 
Behalve de uitlaat en de dubieuze buddy ziet die fiets er erg origineel uit.
Iemand die de zwarte spatlap laat zitten zal wel niet veel gerommeld hebben met de rest....

ik ken een supersport 400 voor 600 euro bij een kennis van me, in topstaat! Dus mocht je interesse hebben kan ik je contacten met hen.
 
Ik heb misschien wel interesse, ik zoek nog wat voor de vrouw :).

Net even een plaatje doorgestuurd naar de vrouw en reactie terug: JAAA, DIE WIL IK!!!
dus er is serieuze intresse :Y
 
Laatst bewerkt:
Nog maar een plaatje. Volgens de eigenaar is het blok een R100. Wist echt niet dat die er waren met ronde kleppendeksels. Een voorvork van een K100 en een achtervork van een GS. Met spaakwielen erin, een heel geslaagde combi vind ik.


[afbeelding]
even eerder op de gracht staat deze

full
 
Laatst bewerkt:
ik ken een supersport 400 voor 600 euro bij een kennis van me, in topstaat! Dus mocht je interesse hebben kan ik je contacten met hen.

In tegenstelling tot EvN durf ik er niet mee thuis te komen |(
Maar evenzogoed bedankt voor de tip.
 
Laatst bewerkt:
Die 550F had ik nog niet gezien, die BMW met kinderzitje wel. Blijft toch een leuk jachtgebied, Amsterdam.
 
Chimaera020, wat heb jij nu geflikt! De CB650 verkocht voordat ik hem heb gezien? Ik ben diep, diep geschokt. -O-
 
Die is behoorlijk zeldzaam. Er zijn mensen die een moord zouden doen voor dat stuurkuipje.
 
Nog maar een plaatje. Volgens de eigenaar is het blok een R100. Wist echt niet dat die er waren met ronde kleppendeksels. Een voorvork van een K100 en een achtervork van een GS. Met spaakwielen erin, een heel geslaagde combi vind ik.


[afbeelding]


Best kans, dat die kleppendeksels origineel niet op dat blok horen, maar bij BMW's uit die jaren past alles zo ongeveer op alles. Wel eens bij Becks in Wijhe geweest, terwijl er een bouwpakket bij elkaar werd gestruind, van onderdelen van allerlei verschillende boxer type's. Ik was daar toen, met een buurman, die ik heb geholpen met het restaureren van een R50 ex kmar fietsje.
 
Nee, de eigenaar vertelde mij echt dat de achtervork uit een GS kwam, en de voorvork uit een K100. Het frame is verlast om de achtervork er in te krijgen.

En Grandia, ik ben het met je eens wat het kontje betreft. De eigenaar gaf aan ook nog aan de accubak te willen sleutelen, en ik zou dat kontje ook meteen aanpakken.


Apart Dep :+ Misschien dacht de eigenaar dat jij geen verstand had van motoren en ging hij lekker intressant doen of zo -O-

Hier onder een ploatie van een R100r en dan zitten genoemde voor - en achtervork er gewoon in/op en heeft BMW echt zelf het laswerk gedaan :Y
Bovendien de voorvork van een K100 is iets smaller dan de voorvork van de R100r anders zou het gespaakte wiel er niet tussen passen :N

full
 
Laatst bewerkt:
Kortom, die man heeft moeilijk lopen doen, terwijl de oplossing pasklaar te koop is. _O-

Ik wist trouwens niet dat deze kleppendeksels nog gebruikt werden op dit model, ik dacht dat het de meer hoekige waren, zoals die ook op de R100RS-RT zaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan