Welke moto?

Nastron

MF'er
15 okt 2005
55
0
Belgie
Heb een klein vraagje ivm een nieuwe moto.(wel nog niet zeker ook kijken ivm budjet)
Ik rij namelijk momenteel met een cb500 maar zou graag iest meer power onder mijn kont hebben en tevens ook leuke motor waarbij de passagier er niet gebroken afkomt bij lange ritten.
Want toekomst gericht zou ik graag met mijn vrouwke een beetje meer touren met de motor, dus mijn vraag luid is welke motor geschikt voor met passagier lange afstanden af te leggen .
Had een paar modellen in mijn gedachten .
honda cbr600f
Honda CBF1000 Tophalf ABS
Bmw f800st
Suzuki GSX750F
Yamaha FZ6 Fazer Tour ABS

Alle uitleg wordt van harte aanvaard :Y
 
Heb een klein vraagje ivm een nieuwe moto.(wel nog niet zeker ook kijken ivm budjet)
Ik rij namelijk momenteel met een cb500 maar zou graag iest meer power onder mijn kont hebben en tevens ook leuke motor waarbij de passagier er niet gebroken afkomt bij lange ritten.
Want toekomst gericht zou ik graag met mijn vrouwke een beetje meer touren met de motor, dus mijn vraag luid is welke motor geschikt voor met passagier lange afstanden af te leggen .
Had een paar modellen in mijn gedachten .
honda cbr600f
Honda CBF1000 Tophalf ABS
Bmw f800st
Suzuki GSX750F
Yamaha FZ6 Fazer Tour ABS

Alle uitleg wordt van harte aanvaard :Y




Ik heb zelf zeer goede ervaringen met de CBR600F, heb er 2 gehad en je kunt heerlijk mee toeren, ook met zijn tweetjes en ook behoorlijk sportief mee rijden.
Probleemvrije fiets ook, maar dat was je met jouw CB denk ik al gewent.

Voordeel is dat je ze van allerlei leeftijden kunt kopen, nadeel is direct dat je er dus ook enorm veel van ziet rijden.

Heb je trouwens ook aan de Yamaha TDM 850/900 gedacht, ook een lekkere fiets.
 
er zijn genoeg motoren die goed zitten met duopassagier, de beperking is meestal het budget bij velen :)
de Bmw zou ik niet nemen, 1 van de overige wel.
 
Honda CBF1000 zal een goede zijn voor langere afstanden plus passagier. :Y
 
Inderdaad ik zou ook een VFR aan je lijstje toevoegen. Ik weet niet hoe groot je budget is maar voor ongeveer 2000,- euro koop je een ouder maar mooie (vind ik tenminste)type VFR 750 cc met ongeveer 100 pk. *O* *O* *O*
 
een gsx-f 750 is een goede betrouwbare motor als je goedkoop wilt gaan.
een nadeel kan het zadel zijn. de passagier zit een stuk hoger als jezelf. het zadel is ook nogal hard
 
Dank U iedereen. _O- _O-
Tijdens het zoeken op internet naar reviews van deze motos ben ik te weten gekomen dat Honda met verschillende nieuwe modellen (of vernieuwingen aan de huidige modellen) in 2007 op de markt komt wegens de strenge nieuwe euro3 normen .
Dus gaat deze kerel nog even wachten tot met het salon 2007 en hopelijk zijn er dan er paar andere leuke modellen erbij.
Zoniet zal het tussen deze drie gaan waar ik dan een proefrit mee zal maken met mijn vrouw erbij.
Honda cbr600F
Honda cbf1000
Honda Vfr800 abs (wel een beetje boven budjet maar we zien wel)

Reden voor Honda, garage op 30 sec van mijn deur. 8-)

Nogmaals bedankt voor de reply's op mijn vraag. :Y _O- :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan