Welke motor heftafel gebruiken?

Jelle84

Rookie
12 nov 2020
1
0
Beste iedereen,

Op dit moment ben ik op zoek naar een heftafel om aan mijn motor te kunnen sleutelen. Nu is even mijn vraag of meer mensen hiervan gebruik maken en waar jullie je keuze op hebben gebaseerd. Ik heb meerdere aanbieders gevonden. Deze website heeft meerdere heftafels te koop en keuze uit drie motorheftafels.

Ik hoor graag van jullie, zodat ik een goede keuze kan maken.

Groet Jelle
 
klaar.jpg

Deze heb ik begin jaren 90 gebouwd is heeft tot nu toe zonder problemen gewerkt met een grote auto krik eronder .
De laatste tijd zet ik een losse schoor eronder als de motor wat langer om hoog blijft staan want dan begint de pom wat te lekken en zakt de brug na een 24 uur iets maar na ruim dertig jaar zonder schoor kan ik daar mee leven .
Ben er nooit aan toe gekomen om hem om te bouwen naar voet pomp dus pomp met de hand omhoog wat met met mijn 65 jaar nog geen probleem oplevert
De meeste bruggen die te koop zijn functioneren meestal een aantal jaren probleemloos,die van mij deed dat ook,alleen gaat
op een gegeven ogenblik de pomp lekken en dan ontstaan de problemen,die van mij lag een plas olie onder en dus de pomp lek,
geen vervangingsdeel van te krijgen dus moest er een nieuwe pomp onder a 150,-.Mijn huidige motor weegt tegen de 400kg,
die durfde ik er toch al niet op te zetten dus de kapotte brug maar verkocht.
 
Ik heb een tweedehands Chinees van honderd knaken. Gewoon trappen. Maakt niet uit, z'n ding gaat niet elke dag omhoog of omlaag. Ik zie, behalve als je prof bent, of een hele, hele zware motor hebt, de meerwaarde van een dure niet in. Misschien hydrauliek iets robuuster. Boeie. FF eerlijk, hoe vaak gebruik je dat ding nou helemaal?
Altijd als ik hem de schuur in rijd
 
Terug
Bovenaan Onderaan