Welke motor in aanschaf voor stadsverkeer?

Dat de temperatuur oploopt is niks om je zorgen over te maken. Je rijdt niet dus geen lucht erlangs dus minder warmte wat ie kwijt kan dus loopt de temperatuur op. Heel normaal dus ;)
 
Ik moet even terug komen op dit bericht. Het was de KTM390 geworden. Helaas heeft de eigenaar besloten deze toch aan een ander te verkopen. Inmiddels ben ik eigenaar geworden van een BMW G310R :-) Ben daar ook uiteraard erg tevreden mee :)
Rij je nog half op een KTM. Twee KTM medewerkers hebben BMW geholpen tijdens de ontwerp fase.

Bij de weg, dit is een hoog toerig blok. Vanaf 5000 begint het pas echt wat te doen.

Daarnaast kun je gewoon zonder gas geven wegrijden hoor…

 
Laatst bewerkt:
Rij je nog half op een KTM. Twee KTM medewerkers hebben BMW geholpen tijdens de ontwerp fase.

Bij de weg, dit is een hoog toerig blok. Vanaf 5000 begint het pas echt wat te doen.

Daarnaast kun je gewoon zonder gas geven wegrijden hoor…

Dat lukt bij mijn BMW helaas niet, dan slaat die gelijk af. Het aangrijpingspunt is ook heeeel erg laat vind ik, maar nogmaals: ik ben nieuw en een roekie :-). Kan ook wennen zijn, maar alleen met de koppeling komt de motor in ieder geval niet vooruit, dan slaat die af. (Ja, ik laat hem langzaam op komen)
 
Oo
Dat lukt bij mijn BMW helaas niet, dan slaat die gelijk af. Het aangrijpingspunt is ook heeeel erg laat vind ik, maar nogmaals: ik ben nieuw en een roekie :-). Kan ook wennen zijn, maar alleen met de koppeling komt de motor in ieder geval niet vooruit, dan slaat die af. (Ja, ik laat hem langzaam op komen)
Op het aangrijppunt even vast blijven houden tot ie echt rolt. Dan slaat ie niet af. Heb net nog even gekeken en eigenlijk grijpt de koppeling aardig vroeg aan. Eerder als de mijn MZ of oude 50cctjes.

Iig lekker mee rijden en wennen aan ht apparaat, dan komt het vanzelf goed.
 
Oo

Op het aangrijppunt even vast blijven houden tot ie echt rolt. Dan slaat ie niet af. Heb net nog even gekeken en eigenlijk grijpt de koppeling aardig vroeg aan. Eerder als de mijn MZ of oude 50cctjes.

Iig lekker mee rijden en wennen aan ht apparaat, dan komt het vanzelf goed.
Ik ga het morgen even proberen en er wat meer op letten, bedankt!
 
Sws een kwestie van wennen lijkt me. Een paar duizend km verder rijd je waarschijnlijk al heel anders dan nu op deze fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan