welke motor is een goede starter?

ik zou als eerste zeggen
hallo :W

welkom hierzo. kijk eens wat rond, en lees eens wat topics. dan zul je zien dat deze discussie al VELE malen vaker gevoerd is, en er genoeg mensen met een eigen mening zijn, en een eigen insteek hoe en waarom.

ik ga zelf voor mun eigen fiets
ZXR-400 GROEN :D

have phun hier op het forum
 
Ben niet partijdig ofzo O-)

Een Suzuki SV650S

Veel koppel vergeleken met een 4-cilinder. Top van een kleine 170-180km/u
Niet duur in aanschaf. En natuurlijk een plaatje om te zien :+

full
 
als je van plan bent om ECHT 25 kw te rijden, dan is elke motor geschikt om mee te leren rijden... juist wat je leuk vind

als je volvermogen wil beginnen zou ik rond de 600 cc klasse kijken (uitgezonderd supersports ---> 400 cc )
 
ik zou als eerste zeggen
hallo :W

welkom hierzo. kijk eens wat rond, en lees eens wat topics. dan zul je zien dat deze discussie al VELE malen vaker gevoerd is, en er genoeg mensen met een eigen mening zijn, en een eigen insteek hoe en waarom.

ik ga zelf voor mun eigen fiets
ZXR-400 GROEN :D

have phun hier op het forum
ok zal het zeker is gaan lezen bedankt
 
Iets dat rijd? :P

Maar geef eens wat meer info, zoals je budget enzo, en van wat voor een motoren je houd ;)
 
ik heb gelezen dat jij een einddemper te koop had.
past deze dan ook op een Cagiva Mito 125
en wat wil je er voor hebben ?

alvast bedankt


tom van Drunen
 
neejoh!!! een CBR 600F2/3/4 maak niet uit :P gewoon een CBR prachtige motoren om te zien. Rijden lekker. En starten altijd :P neej maar ze zijn kwalitatief gewoon heel goed. Zeker omdat er "honda" op staat, en honda is gewoon een perfect merk. Ze draaien net wat strakker dan andere motoren O-) en tja je moet even opletten bij die types als je ze koopt of je de nokkenasketting hoort klapperen. Dan is het een kwestie van nieuw spannertje erin zetten en het probleem is weg.

Succes!! en tot ziens op de weg :Y
 
Een KI GSX 400 E :P


Of gewoon zoals mij, eerst half jaartje een zxr400, en daarna een goeie 600ccer (r6 ;) )
 
neejoh!!! een CBR 600F2/3/4 maak niet uit :P gewoon een CBR prachtige motoren om te zien. Rijden lekker. En starten altijd :P neej maar ze zijn kwalitatief gewoon heel goed. Zeker omdat er "honda" op staat, en honda is gewoon een perfect merk. Ze draaien net wat strakker dan andere motoren O-) en tja je moet even opletten bij die types als je ze koopt of je de nokkenasketting hoort klapperen. Dan is het een kwestie van nieuw spannertje erin zetten en het probleem is weg.

Succes!! en tot ziens op de weg :Y

Vervelend joch
;)

Ze kawa zx6r }) :9~
 
Yamaha Thundercat leek me wel een mooie om zelf mee te beginnen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan