Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
198 kilo is toch niet zo heel zwaar? Hij is op zoek naar een niet zo zware fiets, zoiets als het model dat hij al heeft (198 kilo). Spreekt elkaar niet tegen, toch?
Nee 198 kg is misschien niet zwaarmaar hij schrijft in zijn tekst net zo zwaar, dat spreekt het niet in de titel tegen.
CC's.Een zware motor is een motor met veel cc's.
Of in KG ?
Wat bedoel je met 'zwaar' ?
Ah je bedoelt dat hij een motor zoekt die niet zo zwaar is als het model dat hij nu heeft? Lijkt me niet zijn insteek, juist omdat 198kg al niet bijzonder zwaar is. Maar bij nader inzien is TS inderdaad niet duidelijk.Nee 198 kg is misschien niet zwaarmaar hij schrijft in zijn tekst net zo zwaar, dat spreekt het niet in de titel tegen.
CC's.
Dus of je even uitlegt welke getallen kleiner zijn dan 600. :devilish:
Ah je bedoelt dat hij een motor zoekt die niet zo zwaar is als het model dat hij nu heeft? Lijkt me niet zijn insteek, juist omdat 198kg al niet bijzonder zwaar is. Maar bij nader inzien is TS inderdaad niet duidelijk.
Met een Honda Grom zit je dan sowieso goed!
Motor V6: Fünfmal so schnell wie ein Formel-1-Motor
So bringt der jüngste Spross der britischen Hightech-Schmiede, der Digitale Motor V6, gerade mal 220 Gramm auf die Waage und ist im Vergleich zum Vorgänger V2 rund 50 Prozent kleiner. In puncto Leistung kann das Leichtgewicht aber mit den Großen mithalten. Sein elektrisches „Herz“: Ein starker Neodym-Magnet, der mit bis zu 110.000 U/min um die eigene Achse rotiert. Damit dreht der Motor fünfmal so schnell wie der eines Formel-1-Fahrzeugs, das max. 19.000 U/min auf den Tacho bringt, und immerhin dreimal schneller als ein konventioneller Staubsaugermotor.
Dat kan tegenwoordig toch heel makkelijk met spoiler tags?:eek:en dan nog een paar :devilish:
Dat kan tegenwoordig toch heel makkelijk met spoiler tags?
.
Toch bestaat dat wel: Ducati Hyperstrada 939.Soms worden eisen gesteld die niet te realiseren zijn. Bij een kennis van mij idem...............................
Hij wil een motor met veel pk, bochten-fietsje voor makkelijk sturen, maar wel een 'dikke' fiets, niet zo'n iel dingetje, moeten koffers aangeklikt kunnen worden voor vakantie-trips en verder liefst flink uit de wind zitten. O ja, ook veel koppel van onderuit voor weinig schakelen in de haarspelden op de Alpenpassen. Duidelijk is dat als je hiervan een wens hebt ingevuld dat je op een ander punt juist slechter bent.
Zogezegd: Zo win je wat, maar ook, zo verlies je wat..........................
Beste mss om 2 motoren te kopen.
Een snel bochten-racertje en een dikke toerbuffel. Alle wensen ingevuld!
Soms worden eisen gesteld die niet te realiseren zijn. Bij een kennis van mij idem...............................
Hij wil een motor met veel pk, bochten-fietsje voor makkelijk sturen, maar wel een 'dikke' fiets, niet zo'n iel dingetje, moeten koffers aangeklikt kunnen worden voor vakantie-trips en verder liefst flink uit de wind zitten. O ja, ook veel koppel van onderuit voor weinig schakelen in de haarspelden op de Alpenpassen. Duidelijk is dat als je hiervan een wens hebt ingevuld dat je op een ander punt juist slechter bent.
Zogezegd: Zo win je wat, maar ook, zo verlies je wat..........................
Beste mss om 2 motoren te kopen.
Een snel bochten-racertje en een dikke toerbuffel. Alle wensen ingevuld!
Een Kawasaki Versys 1000 komt ook een heel eind in de goede richting voor die beschrijving.Toch bestaat dat wel: Ducati Hyperstrada 939.