welke motor is nu de snelste standaard motor??

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja hoor boss hog? _O-
das die gast van the dukes of hazzard :P

ge bedoelt nen boss hoss
en nee, das niet de rapste productiemotor :P

de rapste zal wss de F4cc zijn denk ik :?

busa en zzr1400 zijn begrensd op 300
 
Of om welke het snelst menig liefheber in extase weet te brengen?
Of welke het snelst de bocht door is?
Het snelst op Top?
Het snelst van 0 tot *** ???

Oftwel lekker onzinnig zwaaitopic waar snel een slotje op zal komen.
 
Laatst bewerkt:
De Y2K met z'n straalaandrijving is inderdaad de snelste productiemotor, maar niet voor iedereen weggelegd vanwege het prijskaartje. Denk dat de hayabusa (oude model, dus onbegrensd) en de zzr 1400 het snelst zijn op het moment. Persoonlijk schiet alleen het uiterlijk van deze motoren wat tekort. Maar vanwaar deze nieuwsgierigheid?

GRTZ
 
De Y2K met z'n straalaandrijving is inderdaad de snelste productiemotor, maar niet voor iedereen weggelegd vanwege het prijskaartje. Denk dat de hayabusa (oude model, dus onbegrensd) en de zzr 1400 het snelst zijn op het moment. Persoonlijk schiet alleen het uiterlijk van deze motoren wat tekort. Maar vanwaar deze nieuwsgierigheid?

GRTZ

zie mijn post hierboven
 
hoe hoger de top hoe lelijker de motor vaak.

hayabusa's zijn dan wel ubersnel en onbegrenst een hele hoge top maar zo gruwelijk lelijk.

volgensmij zijn alle supersports van 600cc of meer toch allemaal wel ongeveer rond de 3 seconden op de 100?

100-200 is weer een ander verhaal :P
 
Mnnn, ik zal mn 748 tje eens in een vliegtuig laten vervoeren, wedden dat ie het snelst is.
Trouwens ik dacht dat karnaval voorbij was, of ben je nog niet nuchter???????????
 
Boss Hog _O- _O- _O-

dukehogg.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan