mollen
Die hard MF'er
Ik ben nu 4 jaar heel blij met mijn cb1000r, echt heel fijne motor.Ik heb 2,5 jaar MT 07 gereden, stuk minder bescherming dan de 09 nog bied. Je went eraan.
Maar snelweg blijft ik een drama vinden op de CB.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben nu 4 jaar heel blij met mijn cb1000r, echt heel fijne motor.Ik heb 2,5 jaar MT 07 gereden, stuk minder bescherming dan de 09 nog bied. Je went eraan.
Oh er blijft een verschil tussen uithouden en lekker vindenIk ben nu 4 jaar heel blij met mijn cb1000r, echt heel fijne motor.
Maar snelweg blijft ik een drama vinden op de CB.
Haha! Daar zit zeker wat in. Denk toch dat het cross-over segment zich nog meer uitbreid.Ik trek me meestal weinig aan van wat "ZE" zeggen. Ik houd 't op een sport-tour!
Als over een paar jaar iedereen van zijn naked is gewaaid komt de sport-tour vanzelf weer terug.
Hmm.. Ook interessant die KTM, je beste motor tot nu toe?Oh er blijft een verschil tussen uithouden en lekker vinden
Heb niet voor niks die MT ingeruild voor een 1190 voor de vakanties
Het oog wil ook watTDM900 ?
Ik rij ook iets wat onder de noemer "sport toer" viel. En eigenlijk altijd wel gedaan.Ik trek me meestal weinig aan van wat "ZE" zeggen. Ik houd 't op een sport-tour!
Als over een paar jaar iedereen van zijn naked is gewaaid komt de sport-tour vanzelf weer terug.
Ik begrijp wat je wil zeggen, misschien is in een andere hoek zoeken. Echter ben ik niet weg van de BMW modellen. Ook kom ik dan snel uit in de jaren 2010 en ouder. En vind de motorfietsen qua uiterlijk toch een enorme vooruitgang de laatste jaren. Die RnineT word ik trouwens wel erg warm van. Maar de prijzen van dat model, niet te doen…. Oh ja en de S1000XR, yes pleaseOf juist een ander motorkarakter, eentje die op lagere toeren ook al prettig loopt en niet constant uitdaagt om het onderste uit de kan te trekken. Net boven budget, maar een R1200R zou je eens kunnen proberen. Fijn blok, goed wendbaar, kan je echt alles mee en voor het touren (of de boodschappen) kan je 3 koffers monteren. Tegelijkertijd ook geen saaie motor en zeker niet langzaam. Als je meer van de retro looks bent kan je ook voor de luchtgekoelde R1200R gaan, of voor de RnineT.
Als je ook wat meer windbescherming wil, is de R1200RS interessanter. Vrijwel zelfde argumenten als voor de R, maar dan met windbescherming en je moet iets meer mee werken/is stabieler in snelle bochten. Zelf heb ik voor de RS gekozen omdat met 1m93 de R nét te krap voelde. Maar als ik de R1200R meekrijg van de dealer bij onderhoud zal ik zeker niet klagen
@mean-machine ik snap ook niet dat dit segment (sport-tour) verdwijnt. Bij veel merken die een sport-tour aanbieden is het ook nauwelijks meer dan naked+kuipje of juist een adventure met andere wielen (Tracers, Tiger Sport).
Eens. Een soort Volkswagen onder de auto’s. Niet heel bijzonder en origineel.Ik rij ook iets wat onder de noemer "sport toer" viel. En eigenlijk altijd wel gedaan.
Uit dit lijstje vond ik de Z1000SX ook wel een leuk ding, alleen vind ik het uiterlijk niet zo fantastisch meer. Alle kawa's lijken op elkaar.
Daarom zelf de tracer geselecteerd hier. Volgens mij is dat een rechtop sporttoer motor en ziet er naar mijn mening leuker uit.
Zeker de beste tot nu! En als Adventure ook een echte wolf in schaapsklerenHmm.. Ook interessant die KTM, je beste motor tot nu toe?
Ja. En dat vind ik bijzonder jammer. Ik vond de ouder ZX6R erg tof, en in de jaren 90 hebben ze ook veel gaaf spul gemaakt wat (in mijn mening) ook echt goed in elkaar zat. Dat gevoel heb ik niet zozeer over het nieuwe spul.Eens. Een soort Volkswagen onder de auto’s. Niet heel bijzonder en origineel.
Ja het is een Honda. Altijd goed afgewerkt.CB650R, nieuwste motor uit je lijstje en een machine die heel mooi afgewerkt is in zn klasse.
CrossrunnerMmm...de beste staat er niet tussen..
Honda VFR750F. RC36 1 of 2...all day long.
Ja; ze zijn al oud..maar er is bijna niks beters te vinden
Voor jou misschien.Crossrunner
Da’s de perfecte forensmobiel
Pfff… Wild gokje, je bent van de jaren ‘50 en vroeger was alles beter?Mmm...de beste staat er niet tussen..
Honda VFR750F. RC36 1 of 2...all day long.
Ja; ze zijn al oud..maar er is bijna niks beters te vinden
Vind ik absoluut een hele mooie motor! Mooier als de CB1000RCB650R, nieuwste motor uit je lijstje en een machine die heel mooi afgewerkt is in zn klasse.
Ik heb een 1190, ik ken de motorVoor jou misschien.
Voor mij niet.
Een ktm 1290 super adventure is aardig dicht bij perfect maar nog niet helemaal. (Voor mij)
Bijna door voor de koelkast..Pfff… Wild gokje, je bent van de jaren ‘50 en vroeger was alles beter?
Blijft mijn verlanglijstje he …Mis de optie KTM 990 SMT en Honda CB500
Mot ik ermee, mag niks, je kan nergensgeen enduro?
Beste voor erbij motor ooit, lekker toeren beuken zonder grove snelheidsovertredingen. Niet te slopen, zuinig en goedkoop.Blijft mijn verlanglijstje he …
Elke motor met uitlaatdempers onder het zadel is voor mij een no-go, afschuwelijk..
En over welke CB500 hebben we het? Toch niet weer zo’n jaren 90 ding?
Mocht het om het nieuwere model gaan, ik vind schakelen leuk hoor, maar we moeten niet overdrijven..
Haha! Lekker ad rem ben je nog wel…Bijna door voor de koelkast..
Jij bent van de "waar moeten de batterijen in?"-generatie..?