LePensZeur
MF Frietkraam
inmiddels gewoon een oud ding uit 1998 hoor.Dan noem je ook een motor die zijn zo licht en wendbaar als een veertje dat het aanvoelt als een 600 alleen beetje sneller maar
kopuh ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
inmiddels gewoon een oud ding uit 1998 hoor.Dan noem je ook een motor die zijn zo licht en wendbaar als een veertje dat het aanvoelt als een 600 alleen beetje sneller maar
Daar begint het bij de mijnes netff doortrekken tot 9000Rpm
lul niet... een rood/witte?inmiddels gewoon een oud ding uit 1998 hoor.
kopuh ?
blauw.lul niet... een rood/witte?
Ook héél mooi...blauw.
Ik heb een tijdje een rn19 gereden... Super bruut apparaat... Met een laser uitlaat die open of half open was. Als ik gas gaf op dat ding had je gewoon letterlijk het idee dat je opsteeg,, zo'n geluid zat er ook in is ook niet goed voor de gezondheid zoiets en ook je rijbewijs is dan niet veilig.inmiddels gewoon een oud ding uit 1998 hoor.
kopuh ?
Automaat is een optieHeeft die niet een automaat? Lijkt mij ook wel wat voor als het nog luier mag. Al neig ik ook steeds meer naar een elektrische voor erbij maar het budget is nog niet toereikend.
Ik ben sinds kort aan het lessen en binnenkort komt er een moment dat ik een motor ga kopen.
Nu heb ik er eentje op het oog namelijk een Honda CB1000R uit 2020 of later.
Als reactie krijg ik in mijn omgeving te horen "zou je dat nou wel doen zo'n zware motor"
Nu vraag ik mij persoonlijk af of zo'n fiets nou zo moeilijk te temmen is. Ik heb het vermoeden dat als ik een lichtere haal ik volgend jaar weer bij de winkel sta om toch een zware te halen dus dan maar gelijk de juiste kopen dacht ik zo.
Ik ben nu 35 jaar en heb absoluut geen ambitie om te laten zien hoe snel ik ben en ben mij heel bewust van de gevaren. Ik heb ook jaren op een crossbrommer gereden dus dat rijden gaat prima. Het is alleen even wennen aan het vermogen en de remkracht. Ook de motorrem is even wennen. Maar de motorbeheersing gaat uitstekend.
Is het zo voor een beginner dat het moeilijk is zo'n zware fiets met veel vermogen te rijden? Het laatste wat je wil is verrast worden als je een keer gas geeft als je de bocht uitkomt. Heeft iemand ervaring op dit gebied of enig nuttig advies voor mij? B.v.d.
Nee, je weet niet dat het de waarheid isIk haalde 3 jaar geleden mijn rijbewijs. Begon met 110 pk, door omstandigheden van de hand moeten doen en door naar 167 pk. Daar een jaartje op gereden. Besloten dat ik niet levensmoe was, en nu terug naar 73 pk.
Al dat gemiep over te veel pk's en het minder goed leren rijden op een zwaardere motor vond ik allemaal maar onzin.
Nu ik 30k kilometers verder ben weet ik dat het de waarheid is. Het maximale uit een kleinere motor persen is leuker dan een 1000 op kwart gas rijden.
Eigenlijk is dit een zeer goed idee voor TS, lekker een paar modellen huren en kijken welke goed bevalt.Je antwoord dient te zijn dus ik huur eens een motor
Nu ik 30k kilometers verder ben weet ik dat het de waarheid is. Het maximale uit een kleinere motor persen is leuker dan een 1000 op kwart gas rijden.
Zelf ben ik groot voorstander van ca 35 kW in het begin.
Wat betreft inhalen, om een 35 kW motor te evenaren met inhalen ben je kwa auto al in de 200pk/400Nm range bezig. Me dunkt dat dat niet echt traag is....
Ofwel: koop maar wat...Wil je graag een zware, koop een middenklasse 600 - 800 cc'er. Die zijn echt zat snel genoeg, twins zijn leuker bij normale snelheden op straat.
Rijd je liever wat lichter: supermoto, of al je wat kleiner bent kan gewoon een lichte naked ook leuk zijn.