Welke motor kopen???

13 jul 2009
57
1
Hallo, ik rij nu op een Yamaha Fazer 600 uit 2002. Prima fiets maar ik wil wat anders kopen. Mijn oog valt op een Yamaha Fazer 1000. Maar er zijn vast ook andere motors die aan mijn eisen voldoen. Ik wil dus wel wat snellers maar niet in de racehouding zitten want dat hou ik nog geen 5 minuten vol, verder wel een beetje sportief uiterlijk.
Alle tips zijn welkom!!!!!
 
Wat dacht je van een....
full

of een..
full
 
Wat vind je mooi rijden? Een 2 cillinder (tuono, buell) / 3 cillinder (triumph) of 4-cillinder (Z1000, FZ1/Fazer1000?XJR1300

En nog veel meer. Kortom, je zult het zelf moeten ondervinden en dat kan alleen door ze te berijden. :)
 
Moet de motor gekuipt zijn? Of wil je "naked" gaan?

Als naked kan ik de Triumph Street Triple erg aanbevelen :Y Gaaf uiterlijk, vermogen zat (en erg soepel) en het geluid is ook onmisbaar :) Wat kleine spul kan je ook nog meenemen in de buddy.



EDIT:
Waar wil jij je motor voor gebruiken eigenlijk? Wil je een praktische of geef je daar geen donder om?

vb:
Mijn Duc is erg gaaf en rijd als een droom, maar vraag mij niet om een pakje kauwgom te halen, want die kan ik simpelweg niet kwijt op de motor _O- In de buddy van mijn toenmalige Yamaha Thundercat had ik standaard een baggagenet, reparatieset, tissues en slot meehad.

Kortom, ga je voor de looks of het praktische? ;)
 
Laatst bewerkt:
Vooral veel gaan proefrijden, demo dagen bezoeken, bij motorzaken vragen of je even op die of die mag rijden. Ik heb zo al op heel wat motoren gereden, en dan maak je een keus.
Mijn volgende wordt een vette 2 cilinder...Yes! ..oewah...
 
Hallo, ik rij nu op een Yamaha Fazer 600 uit 2002. Prima fiets maar ik wil wat anders kopen. Mijn oog valt op een Yamaha Fazer 1000. Maar er zijn vast ook andere motors die aan mijn eisen voldoen. Ik wil dus wel wat snellers maar niet in de racehouding zitten want dat hou ik nog geen 5 minuten vol, verder wel een beetje sportief uiterlijk.
Alle tips zijn welkom!!!!!

Bekende naam........... :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan