welke motor kopen?

CitizenErased

MF veteraan
13 nov 2001
6.622
25
Oceania
Binnenkort wordt ik 21 en ga ik mijn motorrijbewijs (zware) halen. Wat is nou een leuke motor voor ongeveer 2500 a 3000 euro? Ik zat zelf te denken aan een crosser/off-the-road. Is een Honda 600 wat? Zon crossding. Ik wil een motor die in ieder geval snel optrekt en met een top van 140 a 150.
 
Kijk gewoon eens op marktplaats.nl of motoroccasion.nl bij zo'n beetje alle merken en types, je vind dan vanzelf uit wat de offroad motoren zijn. Leuke offroads 600cc zijn bijv. Honda XR600, KTM Duke 2 misschien wat? maar dat is meer SUpermotard... andere crossers : Kawasaki KLX650, Suzuki DR600 (als dat nog offroad is), Yamaha XT600 enz.

De top van die beestjes ligt zo rond de 150 geloof ik. Het optrekken gaat vrij vlot, maar een sportmotor gaat net even wat harder met optrekken.
 
Een motor die snel optrekt? Dat doen de meeste motoren wel als je tenminste auto's gewend bent. :)
 
Binnenkort wordt ik 21 en ga ik mijn motorrijbewijs (zware) halen. Wat is nou een leuke motor voor ongeveer 2500 a 3000 euro? Ik zat zelf te denken aan een crosser/off-the-road. Is een Honda 600 wat? Zon crossding. Ik wil een motor die in ieder geval snel optrekt en met een top van 140 a 150.
Wat vind je van een KaWa KLX 650.
Laatst stond er eentje te koop voor 2750 Euro.
Hij is nu weg.
Was omgebouwd naar een SM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan