Welke motor moet ik kiezen?

in het rubriekje te koop en gezocht staan voldoende R1's, maar .........
waar is hij nu??????
Geen reactie's???? Met die G-krachten moet je wel mee om kunnen gaan... :X
 
proefritje is niet doorgegaan maar over 2 uurtjes van nu mag ik waarschijnlijk ff op die van mn neef rijden.


ps. spelling is misschien aan de vage kant maar ben dan ook knetter stoned *D
en nee, ik ga niet stoned rijden hoor mensen!

Nu stoned en over twee uur op de R1 van je neef??? vraag me af of dat slim is??
 
Zn neef heeft hem op zijn Tomos 49,9 cc gezet en nu gaat hij met zn stonede harses echt Wreeeeddddd Harrdd maannnnn :Z

Trouwens ik heb ook nog een klein vraagje. Ik heb drie weken geleden een papieren vliegtuigje gevouwen en die kwam heeeeeellll ver. Nu zag ik laatst een F15 vliegen en ik dacht dat dat wel indruk zou maken bij de vrouwtjes op het terras. Wat denken jullie is zo'n F15 te heftig of kan ik beter in een F16 beginnen ????

Het maakt trouwens geen flikker uit wat jullie zeggen want als het me niet bevalt dat zeg ik dat jullie lopen te zeiken en ik doe toch wat ik zelf wil.

Sorry dat dit een beetje vreemd verhaal is geworden maar ik haal net een spuit heroine uit mijn arm.

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :z :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
Zn neef heeft hem op zijn Tomos 49,9 cc gezet en nu gaat hij met zn stonede harses echt Wreeeeddddd Harrdd maannnnn :Z

Trouwens ik heb ook nog een klein vraagje. Ik heb drie weken geleden een papieren vliegtuigje gevouwen en die kwam heeeeeellll ver. Nu zag ik laatst een F15 vliegen en ik dacht dat dat wel indruk zou maken bij de vrouwtjes op het terras. Wat denken jullie is zo'n F15 te heftig of kan ik beter in een F16 beginnen ????

Het maakt trouwens geen flikker uit wat jullie zeggen want als het me niet bevalt dat zeg ik dat jullie lopen te zeiken en ik doe toch wat ik zelf wil.

Sorry dat dit een beetje vreemd verhaal is geworden maar ik haal net een spuit heroine uit mijn arm.

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :z :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
klappen.gif
 
wat een drukte zeg ...
misschien is het wel nodig dat paul een maand of wat met sammengetrokken kringspier op een ss rond hobbelt of misschien issie echt wel de uitzondering op de regel ... :+

grtz.
Dr.Ed"Now-Watch-Me-Fly"Gaskett
 
Paaauuullll!!!! Waar ben je?
Of zou ie nog steeds achter die R1 hangen. Zo verstijfd van schrik dat hij het gas niet meer terug krijgt? *D
 
Lol,hebben we hem weggejaagd?

:+

Dat ding moet toch eens zonder brandstof komen te staan... :P

Ik denk dat ie op zijn bek is gegaan, of hij vond hem echt te snel en dat durft hij natuurlijk niet te vertellen...

Ik las trouwens dat je een R1 ging kopen })

Vet man, hou ons wel op de hoogte!!!
 
IK BEN (NOG) NIET DOOD!!!

maar ik zit niet non stop achter de pc, kheb namelijk nog wel meer te doen.
maar ritje met de r1 was wel leuk.
erg mooie motor met veel pk´s ja.
maar na rijden met de r1 moet ik zeggen tegen al de prof´s hier,,, HET IS TE DOEN.
echt waar, de meesten hier zeggen het kan niet etc. maar je hebt het zelf in de hand. of niet?
maar ik vind hem inderdaad erg snel. je kan je makkelijk te snel laten gaan en dan zit je zo over de 200 :]
maar ik weet nou nog steeds niet wat te doen ik vind die honda namelijk ook erg mooi.
ps. ik snap die mensen hier niet die denken dat ik een motor koop voor de mensen op ´t terras. zijn de mensen die dit zeggen zelf een beetje patserig :?
ik wil gewoon een mooie motor netzoals er mensen zijn die een mooie auto willen.

maar goed, motor rijden zal er denk nog ff niet inzitten heb namelijk een economische tegenvaller '(
eerst maar m´n autotje verkopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan