Welke motor moet ik kopen?

DylanDK

Rookie
24 mrt 2019
5
0
Ik zit met mezelf in de knoop. Ik wil heel graag beginnen met motorcross en ben daarvoor opzoek naar een motor. Ik heb geen ervaring, ben 15 jaar oud en ongeveer 1.80m alle suggesties zijn welkom!
 
Nee dat moet je niet serieus opvatten. ;)
Dit is omdat er best vaak mensen vragen te helpen met kiezen van een motor. En zo'n discussie is ook steeds een beetje van hetzelfde.

Jouw vraag vind ik trouwens heel anders en ook lekker specifiek.
Ik denk dat hier wel mensen zijn met een kind wat aan motorcross doet. Of juist uit eigen ervaring wel iets kan vertellen.
En er zijn ook topics over specifiek motorcross. Daar kun je jouw doelgroep vinden met de juiste ervaring.
 
Moet ik dit sirieus opvatten of niet? Want ik weet het niet.

Het was een geintje lieverd. Er komen veel vragen over welke motor ik moet kopen en gewoonlijk raadt men dan een rode Hayabusa aan en op de vraag waarom is het antwoord dan: dat zijn de snelsten.

Ik heb geen verstand van crossmotoren, maar je wordt hier ongetwijfeld goed geholpen.
 
Ik wil nu eigenlijk wel serieus eens iemand een motorcrossparcours zien rijden op een rode Hayabusa.
 
Nou Hier is ie, maar das niks voor een 15 jarige.


ik zou als ik jou was eens op zoek gaan naar een 80 cc op MP , die zijn snel zat om te beginnen met motor cross.
moet je wel een groot frame en wielen hebben gezien jou lengte. Op marktplaats zijn er wel te vinden, maar goed koop zijn ze niet.
succes met de zoek tocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan