jbazelmans
MF veteraan
- 18 mrt 2020
- 4.468
- 4.232
Toen wel. Nu hebben we inclusieve benzineVol met loodverbindingen, noem het maar normaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toen wel. Nu hebben we inclusieve benzineVol met loodverbindingen, noem het maar normaal.
Prachtig uitzicht daar in de bergen
Vol met loodverbindingen, noem het maar normaal.
Plannen zijn nog erg vaag.Waarom hoop?
Zaten een paar leuke bochies in he , wanneer gaan we weer ?Iedereen achter @berthebike aan...
Bekijk bijlage 1845206Bekijk bijlage 1845210Bekijk bijlage 1845211
Af en toe werd er een bochtje gemist...Zaten een paar leuke bochies in he , wanneer gaan we weer ?
Af en toe werd er een bochtje gemist...
Was wel lachen , en die gekke Fransman die snapte niks van de reservering , was toch Rene en Madame Edith ?Ik zie hem nog rechtdoor gaan...
Was wel lachen , en die gekke Fransman die snapte niks van de reservering , was toch Rene en Madame Edith ?
Vorig jaar heb ik een gehuurde autotrailer aangepast tot motortrailer en achter het busje gehangen. Hiermee hebben we efficient de saaie lange snelwegkilometers overbrugd tot aan de voet van de Franse kant van de pyreneen.
Daar hebben we bus/trailer achtergelaten en zijn we 6 dagen door het Franse en Spaanse hooggebergte gereden (van B&B naar B&B) met alle bagage op onze motor.
Bekijk bijlage 1846405
Mijn 2010 Triumph Street Triple als pakezel , maar nog steeds licht, wendbaar en vinnig in de haarspelden.
Bekijk bijlage 1846406
Dit jaar rijden we wel op de motor naar het zuiden vanaf thuis en het komt goed uit (voor snelwegkm) dat ik intussen ben overgestapt op een 2016 Triumph Tiger Sport 1050. Die is meer geschikt voor de lange baan, maar ietsje logger/zwaarder in de haarspelden. Bij deze motor heb ik ook 2 zijkoffers beschikbaar
Bekijk bijlage 1846407
Bekijk bijlage 1846578
Ik huur meestal BMW R1250GS voor mijn tripjes. En de roltas bevestig zo, dat het een ruggesteun is. Zeker prettig bij lange dagen met veel snelweg.
Mijn maatje rijdt op een FZ1.
Dit ging verassend goed. Ik was er eerst ook niet helemaal gerust in.Achter de California Coast, heb zelf een van de eerste uitvoeringen.
Geen moeite met dubbelasser en lading?
Dit ging verassend goed. Ik was er eerst ook niet helemaal gerust in.
Het is een 2WD California coast 2.0TDI met 7speed DWG bak ( 150pk)
Om het veilig te houden en de brandstofkosten binnen de perken te houden hebben we een gemiddelde snelheid aangehouden van 100km/u, maar het geheel was ook stabiel als het wat sneller ging. Het was ook helemaal niet traag om op snelheid te komen en manoeuvreren en zelfs achteruit rijden en ergens inparkeren ging zeer vlotjes eigenlijk.
De autotrailer kon kippen en had ook twee stevige oprijplaten aan boord en verder had ik een constructie met kabelladders gemaakt die ik , zonder boren (gehuurde trailer) kon vastsjorren op de trailer en waarin de wielen van de motoren werden gereden en vaststonden tegen om het even welke zijdelingse beweging. Allemaal heel stabiel
Bekijk bijlage 1846623
Bekijk bijlage 1846624