Welke motor past me?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Banaanaan

Rookie
1 apr 2009
25
24
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag waar ik zelf niet goed uit kom. Daarom vraag ik jullie om raad.

Al een tijdje kijk ik uit naar een motor, maar kom er niet uit welke echt goed bij me past.

Wil er eentje waarmee ik andere kan imponeren. Een stoere dus.
Zoek er eentje die bij mijn persoonlijkheid past, maar kom er niet uit of het een naked, dikke allroad of chopper moet worden. Uiteraard wel een met veel pk's.
Geen vrouwen motor i.i.g!

Sinds kort train ik 3x per week in de sportschool en heb een afspraak staan bij de tattooshop voor mijn eerste tattoo. Het is de bedoeling dat het niet bij 1 tattoo blijft. Wil er uiteindelijk wel wat gekleurder bijlopen.

Motor zal gebruikt worden bij mooi weer. En ik verwacht100 km per keer te rijden, samen met mijn vriendin. Die ik alleen nog niet heb. Maar met een echte stoere zal dat wel goedkomen.

Budget is 5k. Is hier een vette motor voor te krijgen die bij mijn persoonlijkheid past?
Of beter even door sparen?

Gr. Mus
 
Hayabusa kopen.
Met lange achterbrug.😎
Motorcycle Drag Racing Mourns the Loss of Hayabusa Racer Shawn “F-Bomb”  Welch – Drag Bike News
 
En dan moet je wel een kevlar hemd (=veilig) dragen om al die tattoos te laten zien!*O*
 
En ff doorsparen.
Of een B king dan kan er ook nog een vrouwspersoon mee. :Y
Maar ja,het merendeel van die vrouwspersonen hebben een hekel aan sportmotoren,dus zal het toch een Harley of grote
cruiser moeten worden vrees ik.
 
Laatst bewerkt:
Die sportschool alleen gaat niet werken. Je moet ook heel veel steroïden nemen.💪
 
Met lange achterbrug.😎
Motorcycle Drag Racing Mourns the Loss of Hayabusa Racer Shawn “F-Bomb”  Welch – Drag Bike News
Maar deze is zwart....je kunt beter de rode nemen als je echt mega mannelijk wilt zijn heb ik gehoord..ook verlengd uiteraard..

Edit: mijn motor heeft overigens 44pk en heb wel een vriendin... dus ik ben eigenlijk mega knap..of mijn vriendin heeft geen smaak...
 
Maar deze is zwart....je kunt beter de rode nemen als je echt mega mannelijk wilt zijn heb ik gehoord..ook verlengd uiteraard..

Edit: mijn motor heeft overigens 44pk en heb wel een vriendin... dus ik ben eigenlijk mega knap..of mijn vriendin heeft geen smaak...

heb jij een dikke portemonnee?
 
Kan hier een vette motor voor te krijgen die bij mijn persoonlijkheid past?
Of beter even door sparen?

Gr. Mus
Je bedoelt dus eigenlijk.....ik ben een mietje maar wil net doen alsof ik een stoere, breed gespierde Harley rijder ben met vliegen op mijn tanden, wat plakplaatjes en een stoer jack met "kleuren" erop zodat iedereen kan zien dat ik ook nog vergelijkbare vriendjes heb met hetzelfde probleem...ik zou blijven sparen...heeeel lang blijven sparen :+
 
Mijn ketting is trouwens erg vet....de rest van de motor minder...
 
Je moet gewoon jezelf zijn. Jezelf voordoen alsof je zo stoer bent werkt alleen tegen je.
Ik praat gewoon met iedereen, ook jonge dames op een motor, die zien echt wel dat ik een stuk ouder ben hoor. Maar doe gewoon jezelf niet anders voor dan je bent. Niet dat ik er veel mee opschiet, maar daar gaat het me dan ook niet om. Ik ben sowieso de verstokte vrijgezel, want dat bevalt me prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan