Welke motor past me?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check voor de grap het profiel van de TS ff. Hij staat ons allemaal in de zeik te nemen. ;)
Net effe gedaan... je zou best weleens gelijk kunnen hebben @HighKing . Zelf zit ik ook vol plakplaatjes, maar de meesten zien het niet, en het heeft me iig nooit geholpen om stoer te willen zijn. Je persoonlijkheid maakt je wat je bent, niet die plakplaatjes, of een gladde tong.
 
Ik heb geen plakplaatjes, maar niemand is zo stoer als ik!
tenor.gif
 
Oh jongen je gaat ze toch over je heen krijgen..

Tip van een dame: als je gewoon lelijk bent gaat een ‘stoere’ motor je niet helpen. De sportschool en de tattooshop ook niet trouwens.

Maar waarom zie ik mijn hele lange leven dan al spuuglelijke mannen me oogverblindend mooie dames?
 
Die sportschool alleen gaat niet werken. Je moet ook heel veel steroïden nemen.💪
Dat is een goeie!
Maar is dat ook in pilvorm te krijgen? Ben bang voor naalden namelijk..
Bedankt voor het meedenken!

Gr Mus
 
Je moet gewoon jezelf zijn. Jezelf voordoen alsof je zo stoer bent werkt alleen tegen je.
Ik praat gewoon met iedereen, ook jonge dames op een motor, die zien echt wel dat ik een stuk ouder ben hoor. Maar doe gewoon jezelf niet anders voor dan je bent. Niet dat ik er veel mee opschiet, maar daar gaat het me dan ook niet om. Ik ben sowieso de verstokte vrijgezel, want dat bevalt me prima.

Maar hoe moet mijn vriend (kameraad!) zich dan voordoen die echt heel stoer is en er ook nog eens erg jong uitziet voor zijn leeftijd?
 
Mus zit zich vast in quarantaine te vervelen. _O-

Wie niet? Die vriend van mij (let op hoe zorgvuldig ik vermijd "mijn vriend'' te zeggen; had ik al verteld dat hij altijd erg vrolijk is?) heeft een adventure bike gekocht waar hij nu niets aan heeft en verveelt zich rot.
 
Dat is een goeie!
Maar is dat ook in pilvorm te krijgen? Ben bang voor naalden namelijk..
Bedankt voor het meedenken!

Gr Mus

Je moet gewoon spuit zetten klaar, anders ben je niet stoer en kun je dus ook niet op een stoere motor gaan zitten want die zijn echt gereserveerd voor de mannen die wel bewezen stoer zijn.

Hoe gaat het met boos kijken? Lukt dat al hele dagen?
 
Laatst bewerkt:
Na ja eerst maar eens 3x week trainen volhouden. Niet meteen te hard van stapel...
3x is niks,ik deed het 5x per week en dat 8 jaar achter elkaar volgehouden,zonder die opblaas meuk zie je er dan nog steeds niet als
Schwarzenegger uit,maar ken genoeg lieden die het wel gebruikten en allerlei gezondheidsproblemen kregen,en als ze van ellende maar
stopte zakte ze in elkaar als een pudding,en waren ze weer terug naar de smalle mannetjes die ze daarvoor waren. })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan