Welke motor past me?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geld, macht, status
En niet morsen!
F2AB4397-E18F-45B0-B9EC-C3FF241E22D2.jpeg
 
Zo herkenbaar. Komt wel heel dichtbij zo. Ik heb sinds kort een nieuw telefoonhoesje, en daar zoek ik nu een passende motor bij.
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag waar ik zelf niet goed uit kom. Daarom vraag ik jullie om raad.

Al een tijdje kijk ik uit naar een motor, maar kom er niet uit welke echt goed bij me past.

Wil er eentje waarmee ik andere kan imponeren. Een stoere dus.
Zoek er eentje die bij mijn persoonlijkheid past, maar kom er niet uit of het een naked, dikke allroad of chopper moet worden. Uiteraard wel een met veel pk's.
Geen vrouwen motor i.i.g!

Sinds kort train ik 3x per week in de sportschool en heb een afspraak staan bij de tattooshop voor mijn eerste tattoo. Het is de bedoeling dat het niet bij 1 tattoo blijft. Wil er uiteindelijk wel wat gekleurder bijlopen.

Motor zal gebruikt worden bij mooi weer. En ik verwacht100 km per keer te rijden, samen met mijn vriendin. Die ik alleen nog niet heb. Maar met een echte stoere zal dat wel goedkomen.

Budget is 5k. Is hier een vette motor voor te krijgen die bij mijn persoonlijkheid past?
Of beter even door sparen?

Gr. Mus
Ik mag hopen dat het cynisch bedoeld is? Zo niet, gaat het niet goedkomen met topic starter.
 
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom @TS uitdrukkelijk vermeldt dat hij geen vrouwenmotor wil? Kennelijk is dat voor hem niet vanzelfsprekend, en zou normaal gezien een vrouwenmotor (wat dat ook moge zijn) voor de hand liggend zijn...

Ik krijg de indruk dat de stoere motor met veel vermogen vooral wordt gezocht ter compensatie van een gebrek aan mannelijkheid. Persoonlijk denk ik dat dat nooit de juiste motivatie kan zijn voor een bepaald type motor of auto.

Maar goed, ik heb toen ik een jaar of 5-6 alleen woonde, mijn vriendin leren kennen toen ik met mijn VW Caddy en een 22 jaar oude vouwwagen op vakantie was. Beide echte chick-magnets.

Welgemeend advies aan @Mus: Ik denk dat het verstandig is om niet te proberen iets te worden wat je niet bent, maar gewoon dingen te gaan doen omdat je ze leuk vindt. En dus ook een motor te zoeken omdat je hem leuk vindt en er lekker mee te gaan rijden. (En als dat een Hayabusa met verlengde achterbrug blijkt te zijn, ook prima hè!). Goede kans dat je het geluk vanzelf tegen het lijf loopt terwijl je gewoon jezelf aan het zijn bent. Bijkomend voordeel: Als je je geluk zoekt in dingen waar je wel zelf invloed op hebt, is jouw geluk niet afhankelijk van het al dan niet vinden van een partner.
 
.........
heb een afspraak staan bij de tattooshop voor mijn eerste tattoo. Het is de bedoeling dat het niet bij 1 tattoo blijft. Wil er uiteindelijk wel wat gekleurder bijlopen.
.........
Motor .......
Budget is 5k ......
Of beter even door sparen?

Gr. Mus
Denk dat dat afwrijfplaatjes word voor je....
Beetje fatsoenlijke sleeve ben je je budget al wel kwijt en heb je nog geen motor.

Als ik je vervolg reactie lees dat je niet zo van de naalden bent dan zal het vrij zeker afwrijfplaatjes voor je worden... die tattoo's worden ook met naalden gezet ;)
 
Je moet gewoon spuit zetten klaar, anders ben je niet stoer en kun je dus ook niet op een stoere motor gaan zitten want die zijn echt gereserveerd voor de mannen die wel bewezen stoer zijn.

Hoe gaat het met boos kijken? Lukt dat al hele dagen?
Jaja lukt best wel goed. Alleen nog geen hele dagen. Nog wat angstig dat ik anders boze mensen op me afroep. Je weet het tegenwoordig niet hè
 
Jaja lukt best wel goed. Alleen nog geen hele dagen. Nog wat angstig dat ik anders boze mensen op me afroep. Je weet het tegenwoordig niet hè

Als de hele tijd boos kijken nog een stap te ver is, probeer dan af te wisselen met ferm kijken. Clint Eastwood hield dat in zijn westerns 1,5-3 uur vol.
 
De topicstarter is ons of hard aan het trollen (wat ik vermoed) of is een enorme knuppel
 
3x is niks,ik deed het 5x per week en dat 8 jaar achter elkaar volgehouden,zonder die opblaas meuk zie je er dan nog steeds niet als
Schwarzenegger uit,maar ken genoeg lieden die het wel gebruikten en allerlei gezondheidsproblemen kregen,en als ze van ellende maar
stopte zakte ze in elkaar als een pudding,en waren ze weer terug naar de smalle mannetjes die ze daarvoor waren. })
Volgens mijn lifestyle coach moet 3x 1,5uur toch wel wat brengen...
 
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom @TS uitdrukkelijk vermeldt dat hij geen vrouwenmotor wil? Kennelijk is dat voor hem niet vanzelfsprekend, en zou normaal gezien een vrouwenmotor (wat dat ook moge zijn) voor de hand liggend zijn...

Ik krijg de indruk dat de stoere motor met veel vermogen vooral wordt gezocht ter compensatie van een gebrek aan mannelijkheid. Persoonlijk denk ik dat dat nooit de juiste motivatie kan zijn voor een bepaald type motor of auto.

Maar goed, ik heb toen ik een jaar of 5-6 alleen woonde, mijn vriendin leren kennen toen ik met mijn VW Caddy en een 22 jaar oude vouwwagen op vakantie was. Beide echte chick-magnets.

Welgemeend advies aan @Mus: Ik denk dat het verstandig is om niet te proberen iets te worden wat je niet bent, maar gewoon dingen te gaan doen omdat je ze leuk vindt. En dus ook een motor te zoeken omdat je hem leuk vindt en er lekker mee te gaan rijden. (En als dat een Hayabusa met verlengde achterbrug blijkt te zijn, ook prima hè!). Goede kans dat je het geluk vanzelf tegen het lijf loopt terwijl je gewoon jezelf aan het zijn bent. Bijkomend voordeel: Als je je geluk zoekt in dingen waar je wel zelf invloed op hebt, is jouw geluk niet afhankelijk van het al dan niet vinden van een partner.
Bedankt voor het geven van je mening Remco.
Ik heb een lofest
Als de hele tijd boos kijken nog een stap te ver is, probeer dan af te wisselen met ferm kijken. Clint Eastwood hield dat in zijn westerns 1,5-3 uur vol.
Ferm kijken is de truuk! Kan ik wel wat mee!
 
Ik heb 't nooit eerder geweten. Maar nu ben ik er uit.:t

De oplossing voor mij is ook een stel plakplaatjes. Dondert niet wat............... :?
Als 't er maar veel zijn, want op de motor moet je flink behangen zijn. <loop ik ook 's lekker voor lul>

Al mijn tochtjes die ik ga rijden worden beperkt tot precies 100km. :]
Nee, geen km teveel hoor! (en dan te bedenken dat ik niet eens uit Zeeland kom)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan