Welke motor ??? please advies.....

Toen ik je nick zag d8 ik eerst dat je een vriendin van Fastnappie was.......

Koop wat, maakt niet uit wat, en als je een jaar later echt weet wat je wilt en wat meer ervaring hebt koop je je droomfiets (als er genoeg pegels zijn natuurlijk....)
 
Gohh post met foto van een vrouw ... inderdaad veel reacties ;)

Maarre als je echt een mooie toer/sport fiets wil dan moet je toch gaan kijken naar een
Ducati Monster :9~
 
Hoi iedereen, ik heb het er met mijn vriend over gehad en ik ga denk ik toch voor de sport toer en denk dan echt aan een Suzuki GSX 600 F.
Ga morgen maar eens ff een stukkie proef :]
In ieder geval bedankt voor de vele leuke reacties en wie weet zie je me wel terug met een leuk fotootje HOI
 
waarom heb je deze topic eigenlijk gestart ??

.....je hebt geen feedback gegeven

.... en bent zelf tot de conclusie gekomen dat het een GSX word
 
Hoi iedereen, ik heb het er met mijn vriend over gehad en ik ga denk ik toch voor de sport toer en denk dan echt aan een Suzuki GSX 600 F.

Geen verkeerde keuze denk ik, maar ik heb eerlijk gezegd zelf geen ervaring met deze motor.

Eh, misschien dan toch niet de GSX 750 F???. Dat scheelt niet zo veel centjes geloof ik en lijkt me zelf wat rustiger rijden...

Dan heb je voorlopig PK's over zodat je je motor niet snel zat bent...

Anyway, veel veilige en leuke kilometers toegewenst natuurlijk!!
 
Op dinsdag 02 juli 2002 21:45 schreef snelle miep het volgende:
Hoi iedereen, ik heb het er met mijn vriend over gehad en ik ga denk ik toch voor de sport toer en denk dan echt aan een Suzuki GSX 600 F....
Waarom juist voor de Soes GSX 600 F?
 
nou, ze heeft er toch heel lang over nagedacht en getwijfeld, vele bladen gelezen, vele testritten gedaan, veel op internet gezocht.... en dan kun toch wel van een afgewogen beslissing spreken...

volgens mij is deze machine vrij log + zwaar en dus niet echt handelbaar bij lage snelheid

ik zal de tests er wel ff bijzoeken
 
nou, ze heeft er toch heel lang over nagedacht en getwijfeld, vele bladen gelezen, vele testritten gedaan, veel op internet gezocht.... en dan kun toch wel van een afgewogen beslissing spreken...
En Guz wordt steeds sarcastischer...
Snelle Miep: doe er wat aan!
;)
 
Ik zou gaan voor een honda xr 600. Daar kun je lekker mee toeren trekt goed op en je komt boven de 150 km/uur uit.
 
Oh .. Maar dan neem je toch gewoon een KTM 620 je dat start met een knopje. Een elektrische start is wel makkelijk in het zand voor als je hem een keer doodremt. Het einge nadeel is dat Ktm veel duurdere onderdelen heeft. Maar ja ze heb d'r keuz al gemaakt alleen jammer dat het geen offroad geworden is.
 
volgens mij is deze machine vrij log + zwaar en dus niet echt handelbaar bij lage snelheid

ik zal de tests er wel ff bijzoeken

Valt wel mee, ik kan 'm prima besturen met lage snelheid en ik heb er zelf VELE tests bij gezocht. Eigenlijk stond de SV650S of een duurdere 600cc 4 cilinder op mijn programma, tot ik in de portomonee keek :+ Wel lekker goedkoop dingetje en rijd je 'm tegen de vlakte, dan hoef je niet te huilen ;(

Maar log is hij wel ja. Dan is een 400cc 160kg dingetje veel leuker voor snelle miep denk ik zo.
 
Oh .. Maar dan neem je toch gewoon een KTM 620 je dat start met een knopje. Een elektrische start is wel makkelijk in het zand voor als je hem een keer doodremt. Het einge nadeel is dat Ktm veel duurdere onderdelen heeft. Maar ja ze heb d'r keuz al gemaakt alleen jammer dat het geen offroad geworden is.

Een offroad is leuk voor erbij, niet voor op de snelweg. Met mijn XR zat ik echt niet fijn op de snelweg en heb ik het ook maar 3x een kort stukje gedaan.
Maar : Ik ga wel weer een offroad kopen... wanneer weet ik niet, maar ik denk XR600R...
Ben je dan weer blij? :)
 
JA of b.v. kawasaki klx 650 r zijn ook wel lachen motortjes. Snelweg wen je wel aan.

KLX650R is ook zeker een mooie motor en electrische start toch ?

Ik rijd liever comfortabel op de snelweg, dus eraan wennen... misschien dat een 600cc harder door trekt, mijn 250cc zat echt op de top van z'n doen op de snelweg en dat is echt niet fijn, wennen of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan