welke motor probeerde jou eruit te trekken

air-cooled

Die hard MF'er
13 dec 2005
849
0
heiloo
kijk, dat we een honda crx met 3 petjes erin eruit trekken met een scooter en dat een R1 een porsche huppeldepup tot 160 voorblijft, dat kennen we nu wel.

het is natuurlijk veel spannender om het tegen iemand op te nemen die misschien wel net zo groot is als jij, figuurlijk natuurlijk, want het is echt niet gezegd dat een supersport wint van een street tripple om maar wat te zeggen en alles boven de 120 telt niet meer, tot daar en je hebt verloren, klaar.

nou ben ik voor verkeers veiligheid en adverteer ik niet om straat races te houden, maar daar ik zelf al 2 keer op 1 dag voor een brug heb gestaan op de snelweg die open was en na sluiting is het doortrekken tot 120 natuurlijk uitermate normaal.

vaak gestaan met collega rijders, nog niet verloren met mijn bmw hp2 mm. :)
 
Een oude cbr 1000 trok mijn burgman 400 eruit :( ,dus ikke naar huis mijne hayabusa gestart en die gast weer uitgedaagd...en wat denk je,...gewonnen *O*

:+

was ikke vergeten
 
Laatst bewerkt:
Een bmw k1300s wou een keer een sprintje doen, wist hem net een neuslengte voor te blijven met mijn oudere, zwaardere blackbird met minder vermogen 8-) *D
 
Laatst bewerkt:
Vfr750 rc36.

Win van bijna alles bij het stoplicht aangezien het voorwiel lekker op de grond blijft bij fullgazz. :P
 
Ik trek lopend bij het stoplicht alle motoren en auto's eruit.
Daarna komen ze me keihard voorbij, maar dan hebben ze al verloren maar dat willen ze niet weten.
Reactiesnelheid en krachtoverbrening op het wegdek, daar draait het om. 8-)
 
Eens naast een Hayabusa gestaan met zo een verlengde achterbrug en HEEL VEEL chroom.... Ik was tussen de file door gereden, en we stonden voor een brug welke net open was geweest. dus voor ons een heel lege snelweg........ Hij dacht, kennelijk, die gast op weer zo een groen ding trek ik er wel ff uit...... Aan zijn ongehandschoende hand met veel goud om de vingers zag ik hem woest, al stilstaand aan het gas draaien.... ik dacht, oeps, nu moet ik uit gaan kijken, maar ik ga het spel wel aan......
En toen: bomen gingen open, rood licht ging uit, GAAN!!!!!!!!..... Na in de eerste versnelling naast elkaar te blijven, in te toerenbegrenzing door naar twee, nog steeds naast elkaar, maar gedurende de tweede versnelling kreeg ik voorsprong, van zeker een voorwiel lengte.... toen door naar 3, inmiddels boven de 200..... en ja hoor, ik heb gewonnen!!!!!!!! Kreeg wel een duim van hem, toen het weer wat rustiger aan ging! Toffe gast, was een leuk spel! :Y

En verder zijn er HEEL VEEL supersport 600 cc motoren die wel eens proberen voor te blijven, maar sorry jongens (en meisjes) dat gaat'm niet worden, de 600 cc is echt een slag te klein. :Z

Wel eens heel veel moeite gehad op de snelweg met het bijblijven van een Yamaha R1.... beiden (in Duitsland, op terugweg van de Nurburgring) goed aan het gas gehangen, maar met kleine kilometers tegelijk liep die van mij toch net iets harder, maar het was niet veel..... Op de klok waren we toen wel al beiden de dik rond de 290 aan het rijden!

Leuk topic, ga ik volgen!
 
Toch gaat het vak meer om reactie snelheid dan wat de motor/auto kan. Ik had ooit een super eend, een Diane. Trekkracht van niks, maar bij het stoplicht was ik toch vrijwel altijd als eerste weg. En laatst zag ik een eend bij het stoplicht hetzelfde doen, na 100 meter is het over, maar leuk is het wel.
Vorig jaar stond ik bij de Spijkenisser brug en naast mij een snelle Jap, vraag me niet wat. Ik was op mijn K1200S (168pk), de boom ging omhoog en ik ben echt een stoplichtsprinter, dus meteen bam het gas er op. Hij ging uiteindelijk met de eer strijken. Bij het stoplicht na de brug stonden we weer naast elkaar, hij deed zijn vizier open en zei: "lekker he?"
 
Een oude cbr 1000 trok mijn burgman 400 eruit :( ,dus ikke naar huis mijne hayabusa gestart en die gast weer uitgedaagd...en wat denk je,...gewonnen *O*

dus jij hebt wel drie motoren....

maar voor de rest wel een beetje ongeloofwaardig ;)


toen ik nog een MT-01 had (met stage 1 kit) wel es geprobeerd een CBR600F3 eruit te trekken, lukte niet.... '(

dat zijn de leukste, gewoon doen en je kan eigenlijk niet verliezen, ook al verlies je.


Vfr750 rc36.

Win van bijna alles bij het stoplicht aangezien het voorwiel lekker op de grond blijft bij fullgazz.

zo is het. gaan



de eerste voetganger die ook maar een cm. gaat winnen ook nog niet gezien, kom RR dat kan beter.
 
Laatst van een B-King verloren op de ring utrecht (N230) -O-

Maar toen had ik pas net m'n SD, en verwachte ik eigenlijk niet echt een westrijdje op dat moment... (dus eigenlijk telt ie niet nananana :+)
 
tuurlijk gaat het om reageren, en om een goed gedoseerd handje, en je kan je achterstand tegen een andere mogelijk langzamere motor, niet even snel goed maken zoals tegen een auto, juist met een goed uitgebalanceerde motor ben je goed af, of met launch control, hmmm
 
Er zijn heul veul motoren die het afleggen tegen mijn 33 jaar oude gele bullebak. Er zijn er ook heul veul die het winnen.
Maar de leukste die het afleggen zijn toch de 600 cc sportdingesen met bestuurders in powerrangerpak die zich ernstig vergissen in de ongekende felheid van een luchtgekoelde 1100cc zestienkleppert en de reactiesnelheid van een 36 jaar oude mafkees.

8-)
 
ik stond met mn Suzuki GSR 600 bij een verkeerslicht te wachten en toen kwamen er 2 motorijders naast mn staan (2 baans weg) en hadden er duidelijk zin in :Y zij reden op een R6 en op een GSXR 750, ik dacht al dit ga ik warschijnlijk niet winnen :N.

maar toen het licht op groen ging kon ik ze zelfs voor blijven _O-

toch stiekem wel grappig ;)



GR NEMO

hun motoren zijn natuurlijk sneller, maar ik denk dat ik wat sneller reageerde en de motor beter ken
 
dus jij hebt wel drie motoren....

maar voor de rest wel een beetje ongeloofwaardig ;)dat zijn de leukste, gewoon doen en je kan eigenlijk niet verliezen, ook al verlies je.zo is het. gaan



de eerste voetganger die ook maar een cm. gaat winnen ook nog niet gezien, kom RR dat kan beter.
Met mijn oude damesfiets heb ik ook al menig motorrijder eruit gereden.
Maar dat is meer een kwestie van sturen dan van wegtrekken. 8-)
 
Lang geleden stond ik met mijn Suzuki Bandit 600 naast een Yamaha TDM 850. Ik dacht dat ik het wel zou kunnen winnen, en achteraf was ik qua vermogen zelfs een heel klein beetje in het voordeel. Ik kwam er twee stoplichten later achter hoe belangrijk koppel is... |(

Dus maar een duimpje gegeven...
:W
 
Alles trekt mij er nu wel uit (qua motoren)...koppelingsplaten zijn op..heb nieuwe al wel liggen.
Van blikkers win ik het nog wel, puur op reactievermogen. Inferieur volk verder.
 
Een BMW R1200 GS en een Bandit 600 met mijn CBR 600 F :) De BMW rijder stond mooi te kijken en ik trok hem nog niet eens op het achterwiel (dus voluit). Heb het geluk dat ik weinig weeg (64 kg) en fijne bandjes er onder heb. Gewoon boven de 10K RPM houden hehe.

Meestal zijn het de V6/V8/V10's en de golfjes die wel even willen racen, motoren bijna nooit. Denk ook dat elke 1000cc 4-cillinder me er uit trekt na de 160 dus die weddenschap ga ik niet aan :)
 
MV Agusta F4 tegen mijn speed triple

Verloren.
:(
Vermoed dat hij ook iets meer lef had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan