welke motor probeerde jou eruit te trekken

Ik reed op een Energica Ego en naast mij stond een GSXR1000K5, hij was kansloos, bij het volgende verkeerslicht probeerde hij het weer, maar weer kansloos en bij het laatste licht deed hij zijn vizier open en riep mij toe dat ik een homo ben op een elektrische motor, weer kansloos.
 
Wat zei jij toen... Dat hij een homo is omdat ie met zijn dikke 1000 niet eens fatsoenlijk op kan optrekken? Wat een kansloos figuur joh... :r


Stond laatst met de mt 07 bij het verkeerslicht met een Golfje 5 gti. Ik kon net de weerkaatsing van het verkeerslicht van links naar rood zien gaan, dus trok ik al op het gemak op en bij groen reed ik onder de verkeerslichten door (beetje verkeerslichtenkennis op die kruising zeg maar). Gti-tje kon niet hebben dat ik eerder optrok ofzo :? Pookte me vol in de toerenbegrenser voorbij en bij ieder daaropvolgend verkeerslicht trok ie bij groen als een malle op, onder het mom van "ik met mijn gti mag als 1e weg en jij niet" :')
 
Op de Honda Grom ben ík juist diegene die altijd probeert iedereen en overal er uit te trekken :').
Ha, dat deed ik ook altijd met mijn bami motor-Dax en bloedende oren uitlaat. Dapper vooraan gaan staan bij de stoplichten en overal vol gas (natuurlijk iets over de voorvork hangen, om wheelies te voorkomen :P) optrekken 8-) :+
 
Laatst bewerkt:
Uit een hele ouwe doos. 1 van mijn eerste motor ervaringen.

Ik sta met mijn stoere cb400f met rickman kuipje en m stuurtje naast mijn maatje, ook op een cb400f.

Hij trekt iets sneller op dan ik. We beuken beide volgas door de 1e gang heen. Ineens hoor ik zijn motor flink loeien. HA! die lul heeft hem niet goed in 2 gezet! Dat zal hem leren!

Direkt flikker ik hem in zijn 2. WROEEEMMMM.... GOTVER.... flikkert ook uit zijn versnelling.

Hij won. Qua lol wonnen we allebei _O-
 
Uit een hele ouwe doos. 1 van mijn eerste motor ervaringen.

Ik sta met mijn stoere cb400f met rickman kuipje en m stuurtje naast mijn maatje, ook op een cb400f.

Hij trekt iets sneller op dan ik. We beuken beide volgas door de 1e gang heen. Ineens hoor ik zijn motor flink loeien. HA! die lul heeft hem niet goed in 2 gezet! Dat zal hem leren!

Direkt flikker ik hem in zijn 2. WROEEEMMMM.... GOTVER.... flikkert ook uit zijn versnelling.

Hij won. Qua lol wonnen we allebei _O-

Een maat van me had zo'n moderne CB400, 2014 of zo...
We reden samen op, hij op de motor, ik in de auto, tot 120km/h was de CB sneller, daarna was ie kansloos tegen de auto, auto was niet eens zo snel (172pk - 290Nm op 1200 kilo), was wel geinig.
 
Een maat van me had zo'n moderne CB400, 2014 of zo...
We reden samen op, hij op de motor, ik in de auto, tot 120km/h was de CB sneller, daarna was ie kansloos tegen de auto, auto was niet eens zo snel (172pk - 290Nm op 1200 kilo), was wel geinig.
Een auto van maar 1200kg, dat is oftewel een sport(ieve) auto, oftewel een uitgebeende auto.
En met dat lage gewicht is 172pk best aardig, en (eens op snelheid) niet moeilijk om een 400cc bike aan te kunnen.
Over wat voor een auto ging het eigenlijk?
 
Ik reed op een Energica Ego en naast mij stond een GSXR1000K5, hij was kansloos, bij het volgende verkeerslicht probeerde hij het weer, maar weer kansloos en bij het laatste licht deed hij zijn vizier open en riep mij toe dat ik een homo ben op een elektrische motor, weer kansloos.

En bij het daarop volgende verkeerslicht was je accu leeg?
 
Wat zei jij toen... Dat hij een homo is omdat ie met zijn dikke 1000 niet eens fatsoenlijk op kan optrekken? Wat een kansloos figuur joh... :r


Stond laatst met de mt 07 bij het verkeerslicht met een Golfje 5 gti. Ik kon net de weerkaatsing van het verkeerslicht van links naar rood zien gaan, dus trok ik al op het gemak op en bij groen reed ik onder de verkeerslichten door (beetje verkeerslichtenkennis op die kruising zeg maar). Gti-tje kon niet hebben dat ik eerder optrok ofzo :? Pookte me vol in de toerenbegrenser voorbij en bij ieder daaropvolgend verkeerslicht trok ie bij groen als een malle op, onder het mom van "ik met mijn gti mag als 1e weg en jij niet" :')

Ik heb dat andersom wel eens hoor O-) O-)

Sta ik gewoon (links)vooraan het stoplicht. Beetje te dromen tot het groen wordt.. trek ik rustig op met het idee om 500m verder de afslag rechts te pakken.. is er rechts van me een auto die behoorlijk het gas er op heeft alsof we een wedstrijdje doen :Z

Dan ga ik ook wel ff aan het gas hangen om nog naar rechts te kunnen hoor :+
 
Wat zei jij toen... Dat hij een homo is omdat ie met zijn dikke 1000 niet eens fatsoenlijk op kan optrekken? Wat een kansloos figuur joh... :r


Stond laatst met de mt 07 bij het verkeerslicht met een Golfje 5 gti. Ik kon net de weerkaatsing van het verkeerslicht van links naar rood zien gaan, dus trok ik al op het gemak op en bij groen reed ik onder de verkeerslichten door (beetje verkeerslichtenkennis op die kruising zeg maar). Gti-tje kon niet hebben dat ik eerder optrok ofzo :? Pookte me vol in de toerenbegrenser voorbij en bij ieder daaropvolgend verkeerslicht trok ie bij groen als een malle op, onder het mom van "ik met mijn gti mag als 1e weg en jij niet" :')

Ik heb een GTI en die zou 230 pk hebben. Hoewel het best een rap Golfje is zie ik niet in waarom ik tegen een motor een sprintje zou trekken. Zelfs niet met launch control.

Kansloos... :Y


Nu trek ik zelf bijna nooit tegen een auto tenzij het een knappe is (Porsche, M4, Masserati). Elke normale auto (al dan niet in sport uitvoering) is toch geen uitdaging op de motor?

Inmiddels ben ik al wat ouder. Wellicht dat het jongere volk in alles een uitdaging ziet. Hoewel een motor.....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat andersom wel eens hoor O-) O-)

Sta ik gewoon (links)vooraan het stoplicht. Beetje te dromen tot het groen wordt.. trek ik rustig op met het idee om 500m verder de afslag rechts te pakken.. is er rechts van me een auto die behoorlijk het gas er op heeft alsof we een wedstrijdje doen :Z

Dan ga ik ook wel ff aan het gas hangen om nog naar rechts te kunnen hoor :+

Herkenbaar!
In dit soort situaties geef ik meestal ff een dot gas zodat het ding naar voren schiet en men kan zien dat ze ff moeten dimme :)

Als ze dat niet zien dat laat ik ze lekker. Er voor of er dan maar achter.

Maar dat is soms inderdaad erg grappig als je gewoon weg rijdt en dan opeens ergens in je oor een motorblok als een malle hoort werken. _O-
 
Iemand zou dit topic gelezen hebben :') Vandaag met een of andere sport tour motor (zwart, topkoffer, zijkofferrekje, akrapovic) bij het stoplicht ingehaald, na ik bij het stoplicht van 0- vmax+20 ben gereden in de bebouwde kom.
Hij kon het niet laten om z'n spierballen te showen, en ging er met een rotvaart vandoor :')
Ik moet zeggen: hij heeft de snellere motor, maar ik ben sneller weg bij het stoplicht :+
 
Ik reed op een Energica Ego en naast mij stond een GSXR1000K5, hij was kansloos, bij het volgende verkeerslicht probeerde hij het weer, maar weer kansloos en bij het laatste licht deed hij zijn vizier open en riep mij toe dat ik een homo ben op een elektrische motor, weer kansloos.

Om zulke types zou ik mij helemaal stuk lachen.
Het feit dat hij dergelijke opmerkingen naar jou maakt bevestigt alleen maar dat jij hem goed op zijn nummer gezet hebt. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik reed op een Energica Ego en naast mij stond een GSXR1000K5, hij was kansloos, bij het volgende verkeerslicht probeerde hij het weer, maar weer kansloos en bij het laatste licht deed hij zijn vizier open en riep mij toe dat ik een homo ben op een elektrische motor, weer kansloos.
_O- _O- _O-
Hopelijk heb je hem héél hard nagelachen..
Man man man.. Kansloos inderdaad.
 
Ik doe nooit sprintjes tegen scooters. Elektrisch of niet..

Gewoon gas open en gaan.. sja :') Op vermogen win je wel.. en op skill is er geen eer te behalen.

:] :] :]
 
Ik reed op een Energica Ego en naast mij stond een GSXR1000K5, hij was kansloos, bij het volgende verkeerslicht probeerde hij het weer, maar weer kansloos en bij het laatste licht deed hij zijn vizier open en riep mij toe dat ik een homo ben op een elektrische motor, weer kansloos.

Dus toen riep je terug; Wedstrijdje doen wie het snelste is? De verliezer is een homo..... Je staat al 2-0 achter dus je moet wel je best doen :+
 
Ik heb een GTI en die zou 230 pk hebben. Hoewel het best een rap Golfje is zie ik niet in waarom ik tegen een motor een sprintje zou trekken. Zelfs niet met launch control.

Kansloos... :Y


Nu trek ik zelf bijna nooit tegen een auto tenzij het een knappe is (Porsche, M4, Masserati). Elke normale auto (al dan niet in sport uitvoering) is toch geen uitdaging op de motor?

Inmiddels ben ik al wat ouder. Wellicht dat het jongere volk in alles een uitdaging ziet. Hoewel een motor.....
Ik was heel relaxt van mijn werk naar huis aan het rijden, geen idee wat hem daartoe zette. Kachelde er ook iedere keer rustig achteraan, dus lukte het hem ook niet om mij aan te sporen tot... Wedstrijdjes heb ik eigenlijk ook nooit zo boeiend gevonden... :N
 
Laatst bewerkt:
Dus toen riep je terug; Wedstrijdje doen wie het snelste is? De verliezer is een homo..... Je staat al 2-0 achter dus je moet wel je best doen :+
Met een elektrische motorfiets sta je met 10-0 achter en is elke mate van geslacht afwezig, zowel bij het voertuig als bij de bestuurder.
Bovendien kun je er geen lange ritten mee maken, mijns inziens het enige doel van een motorfiets.
 
Laatst bewerkt:
Ik reed op een Energica Ego en naast mij stond een GSXR1000K5, hij was kansloos, bij het volgende verkeerslicht probeerde hij het weer, maar weer kansloos en bij het laatste licht deed hij zijn vizier open en riep mij toe dat ik een homo ben op een elektrische motor, weer kansloos.
moest even zoeken wat het was. O-)

Mooi ding :Y

Hoeveel kilometer enkel rit is er mogelijk ?
 
Met een elektrische motorfiets sta je met 10-0 achter en is elke mate van geslacht afwezig, zowel bij het voertuig als bij de bestuurder.
Bovendien kun je er geen lange ritten mee maken, mijns inziens het enige doel van een motorfiets.
Gender neutraal *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan