Welke motor reed Lara Croft?

Volgens mij is het een Norton...
Heb het effe opgezocht:

It was modelled after a Norton, but it was made with parts of multiple bikes, Yamaha, Harley Davidson, and so on.

Is dus niet te koop denk ik :)
 
In het http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2402 (wat voor desktop heeft de mf-er) topic laat ik mijn bureablad achtergrond zien, daar staat ze erop en is ook enigzins duidelijk te zien dat het iig een tweepitter is, maar ik geloof dat ik alweer te laat ben te zien aan de reaktie boven mij :)
 
Laatst bewerkt:
Als ik dat desktop plaatje bekijk zou het wel eens een omgebouwde Yamaha TRX850 kunnen wezen.
Of een zelbouwproject met TRX/TDM blok.
 
Ik vind het interessanter om te weten welke cupmaat ze heeft, kunnen jullie dat niet uitzoeken? :9
 
maanden geleden heb ik er een videootje over gezien, ergens op het net. Motor bestond uit een ducati monster frame, japans motorblok(?), custom tank (1 liter tank voor stunts) en HD \'fat boy\' wielen. Verder heel veel custom details.
 
Speciaal voor Revolution:

Angelina Jolie zegt:
\"Oh it\'s the breast question,\" laughs Jolie about the padding she wore for the part. \"I\'m a 36C and Lara is a 36D. She\'s one cup size bigger than me so we gave her some proper padding. Having a good bra helped.\"

:+
 
Speciaal voor Revolution:

Angelina Jolie zegt:
\"Oh it\'s the breast question,\" laughs Jolie about the padding she wore for the part. \"I\'m a 36C and Lara is a 36D. She\'s one cup size bigger than me so we gave her some proper padding. Having a good bra helped.\"

:+
Bij Tomb Raider is het vaak een hele toer om langs de tieten van Ms. Jolie nog wat van de film te kunnen zien. (M\'n ex had/heeft 36D, en geloof me; alles went)
 
Speciaal voor Revolution:

Angelina Jolie zegt:
\"Oh it\'s the breast question,\" laughs Jolie about the padding she wore for the part. \"I\'m a 36C and Lara is a 36D. She\'s one cup size bigger than me so we gave her some proper padding. Having a good bra helped.\"

:+
Dank, dank.

Weten we dat ook weer. :9
 
Bij Tomb Raider is het vaak een hele toer om langs de tieten van Ms. Jolie nog wat van de film te kunnen zien. (M\'n ex had/heeft 36D, en geloof me; alles went)
Maar het kan me toch niet gauw \"teveel\" zijn,
dan zullen we minstens toch ergens achter in het alfabet moeten kijken. *D

Groeten Paul.
 
heb het halve net afgezocht om erachter te komen welke bike Lara rijdt: In het spel is het een custom-Norton ,in de film rijdt ze met een omgebouwde Yamaha trx850. Ik was trouwens redelijk van slag door angelina\"s cup.
 
Bij Tomb Raider is het vaak een hele toer om langs de tieten van Ms. Jolie nog wat van de film te kunnen zien. (M\'n ex had/heeft 36D, en geloof me; alles went)

Woonde je ex dan in Amerika ofzo ? Of je hebt geen verstand van borsten })
Hier in Nederland rekenen we nog steeds van +/- 70-90.. (en dan natuurlijke wel vanaf A tot Z :) (lolo ferrari had Z ;) )
 
Waarschijnlijk maatje dubbel S. (S van Siliconen)
Nee hoor. Is allemaal echt! Ik geloofde het zelf ook niet maar ze heeft ooit in een erotische film gespeeld en daar was het allemaal te zien *D Zelf zei ze ook in een interview dat er geen kunstmatige stoffen waren toegevoegd.
 
Woonde je ex dan in Amerika ofzo ? Of je hebt geen verstand van borsten })
Hier in Nederland rekenen we nog steeds van +/- 70-90.. (en dan natuurlijke wel vanaf A tot Z :) (lolo ferrari had Z ;) )
Jij hebt 100% gelijk, dat van die D wist ik nog wel maar de \'spanwijdte\' duidelijk niet, en haar hierover op te bellen is niet echt een optie. :( En ik heb i.d.d. geen verstand van BH\'s! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan