Welke motor rij jij?

Welk merk rij jij?

  • Suzuki (natuurlijk)

    Stemmen: 61 22,5%
  • Kawasaki

    Stemmen: 62 22,9%
  • Honda

    Stemmen: 51 18,8%
  • Ducati

    Stemmen: 11 4,1%
  • Yamaha

    Stemmen: 46 17,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 36 13,3%
  • Overige

    Stemmen: 4 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    271
Ik heb er zó ééntje, telt dat óók ? *D

full
 
Sowieso mist Yamaha...
Maar ik mis er nog een paar :P

Met dit lijstje zou je wat completer zijn ;)

Adly,
Aermacchi, AJP, Alfer, Amazonas, Aprilia, ATK, Bajaj, Benelli, Beta, Bimota, BMW,Borile, Boss Hoss, BSA, Buell, Bultaco, Cagiva, CCM, Chang-Jiang, CPI, CZ, Daelim, Dandy, Derbi, Di Blasi, DKW, Dnepr, Dodge, Donghai, Ducati, Enfield, Factory Bike, Fantic, Fosti, G&G, GAS GAS, Ghezzi-Brian, Gilera, Harley-Davidson, Hartford, Hercules, Highland, Honda,Horex, Husaberg, Husqvarna, Hyosung, Indian, Italjet, IZH, Jawa, Jawa-CZ, Jincheng, Jinlun, Kangda, Kanuni, Kawasaki, Kramit, Kreidler, KTM, Kymco, Laverda, Linhai, Macbor, Magni, Maico, Malaguti, Malanca, Marine Turbine Technologies, Matchless, MBK, MBS, MGB, Midual, Minsk, MM, Mondial, Montesa, Moto Guzzi, Moto
Morini, Moto Union/OMV, Motobi, Motolevo, Motorhispania, Mototrans, MuZ, MV Agusta,Münch, MZ, Norton, OSSA, Pannonia, Peugeot, PGO, Piaggio, Polini, Praga, Puch, Rieju, Sachs,Sanglas, Sherco, Siamoto, Simson, Starway/Chu Lan, Sundiro, Suzuki, SVM, Sym, Titan, TM racing, Tomos, Triumph, Troll, Ural, Van Veen, Vertemati, Vespa, Victory, VOR,Voskhod, Voxan, Xingfu, Yamaha, Yangtze, Zweirad-Union, Zündapp
ik ken ze allemaal maar yamaha :? die maken toch piano`s

ga1_ph.gif
 
Laatst bewerkt:
Suzuki TL1000R
Ben een keer met suzuki begonnen en er een beetje aan blijven hangen.
(GSX750ES ,RF900R en nu TL1000R)

Er staat ook nog een Yammie (FZR600R)in de schuur, maar die is eigenlijk van mijn vrouw.Dus Suzuki roelz
 
bmw r1100s.vanwege de ongelofelijke stuureigenschappen en dito remmen.
open laser systeem-chippie...yammie.
zit ook lekker -wordt er niet moe op en ik heb veel bekijks.(weet niet of dat door de motor komt of door mijn rijstijl)
enne in het pikzwart vind ik hem nog mooi ook.
 
full

Altijd Suzuki's gehad,voor m'n rijbewijs al wat crossmotors van Suzuki,en dus wilde ik een Suzuki.
Ik heb deze gekocht omdat ie van een maatje van me was,en die is net zoals ik maar een klein ventje.
En aangezien de nieuwere motoren al hoger worden was dit een goeie keus.
Mijn motor heeft ook een uitgesneden zadel,en gaat volgens jaar nog een klein beetje omlaag met een nieuwe WP-competition demper.
 
(Afbeelding)
Altijd Suzuki's gehad,voor m'n rijbewijs al wat crossmotors van Suzuki,en dus wilde ik een Suzuki.
Ik heb deze gekocht omdat ie van een maatje van me was,en die is net zoals ik maar een klein ventje.
En aangezien de nieuwere motoren al hoger worden was dit een goeie keus.
Mijn motor heeft ook een uitgesneden zadel,en gaat volgens jaar nog een klein beetje omlaag met een nieuwe WP-competition demper.


Waar staat het trapje dan ?? :X :+


(nette bike, ook als ist suzuki ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan