Welke motor verzekering

Patrick2k

MF'er
16 apr 2011
34
0
Goedemorgen Allemaal,

Ik heb een vraag voor jullie. Welke motor verzekering is het voordeligst? Ik heb een week de tijd om mijn toekomstige motorfiets te verzekeren, dus alle raad, adviezen en opmerkingen en hulp is welkom.

Groetjes,

Patrick
 
Denk dat het helemaal afhankelijk is van de motor :)

Leeftijd van de motor, omgeving waar je woont en wat je wilt uitgeven :)
 
Als je een auto hebt: probeer die bij dezelfde verzekeraar te verzekeren zodat je pakket-korting krijgt. En anders kun je ANWB proberen of Enra.
 
Ik ben verzekerd bij de KNMV prima verzekering.

Niet duur en schade word snel afgehandeld!!
 
Het voordeligst is een WA verzekering, dan de WA+ en tot slot WA Casco (All Risk).

Het prijsverschil tussen WA en WA+ is meestal niet zo groot, dus bij een niet nieuwe motor is dat doorgaans de beste keuze.

Sommige fop-maatschappijen stellen eisen aan sloten en stalling vanaf de WA+ verzekering. Dan moet je bij diefstal dus gaan aantonen dat je echt wel een goed slot had :z Dit doen ze alleen maar om een kans te hebben om onder uitkeren uit te komen, want niemand laat z'n motor natuurlijk voor de grap stelen :z

Deze maatschappijen zijn de boeven onder de boeven, dus die moet je echt links laten liggen.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...
 
Laatst bewerkt:
hangt ook nog van je eigen leeftijd af.
En kijk ook naar wat ze dekken.. daar zit vaak verschil tussen de soorten premies..

Heb alles bij Tinke lopen,, gezins korting van 15% op alle verzekeringen.. altijd mooi meegenomen.
 
Voor mij was Bikerpolis.nl het goedkoopste :) Scheelde met all-risk verzekering bij unive en knmv 65e per maand ;)
 
Laatst bewerkt:
Kijk rond op internet voor verschillende premies. Heb je ook al ergens anders iets verzekerd is het misschien goedkoper als je je motor ook daar doet.
Ik zit zelf bij univé.
 
Voor mij was Bikerpolis.nl het goedkoopste :) Scheelde met all-risk verzekering bij unive en knmv 65e per maand ;)
:Y
Bikerpolis was voor mij ook veeeeeeeel goedkoper dan andere voor een all risk met alles er op en eraan (kledeing, opzittende enz)
Dealer had er prima ervaring mee dus ik was snel om nadat ik erachter kwam dat je geen belachelijke voorwaarden hadden.
 
hier een ANWB rijder, eigenlijk omdat ik daar de brommer al had verzekerd en de tredes kon meenemen + geen slechte ervaringen.

ik vind het niet duur, 270 per jaar.
dat is tot 12.000 km,
opzittende tot 75.000 €
wa+
dagwaarde motor staat op 4000€
leeftijd 20
woongebied randstad.

vind het zelf niet onredelijk
 
Laatst bewerkt:
Beste Forumleden,

Ik heb mijn keuze gemaakt. Het word Bikerpolis. Het kwam voor mij niet alleen het goedkoopste uit, maar ook het gunstigste van allemaal.

Groetjes,Patrick
 
Zit op dit moment bij KNMV maar moet eerlijk zeggen dat ik nog moet kijken wat mijn definitieve verzekering wordt. KNMV is in principe prima behalve dat ik de opzittende verzekering erg laag vind (25000 totaal, dus echte schade+overlijden/invaliditeit). Nog even bij ANWB shoppen maar daar was weer iets met verzekerd bedrag van de kleding geloof ik.
 
Geloof het of niet: Hema. Over aanraders gesproken: dit is er eentje. Online, geen tussenpersonen, gaat als een speer.
 
Geloof het of niet: Hema. Over aanraders gesproken: dit is er eentje. Online, geen tussenpersonen, gaat als een speer.
ik zeg niet doen!

zodra er wat is steken ze ook geen klauw uit :N
Heb zelf alles moeten regelen voor me opa en oma, de verzekeraar van de tegenpartij moeten overtuigen etc. Alleen aangifte doen gaat snel, maar is ook beperkter dan een papiertje.
Uiteindelijk is het enige wat de hema heeft gedaan geld uitkeren... :N
 
Laatst bewerkt:
ik zeg niet doen!

zodra er wat is steken ze ook geen klauw uit :N
Heb zelf alles moeten regelen voor me opa en oma, de verzekeraar van de tegenpartij moeten overtuigen etc. Alleen aangifte doen gaat snel, maar is ook beperkter dan een papiertje.
Uiteindelijk is het enige wat de hema heeft gedaan geld uitkeren... :N

Niet echt onbelangrijk :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan