Welke motor voor mijn vader

Ik heb na lang zoeken ook mijn keuze gemaakt, mijn advies:
luister vooral niet teveel naar anderen.
Er zijn zoveel motoren, en nog meer meningen daarover.

Maak regelmatig een proefrit, of huur er eentje voor een weekend, dan weet je alles.

Stel je overal voor open, zeg niet te snel "nah, das niks", maar ga erop zitten, maak een proefrit, en zeker met verschillende typen, naked, chopper, tour etc.

Dit is wel een aardige database om in te zoeken:
www.motorbikes.be

suc6
Rob
 
Die proefrit is uiteraard een aanrader.
Maar volgens mij wilde de topicstarter gewoon een startlijstje met mogelijk geschikte motoren, op basis van bepaalde wensen. Da's volgens mij wel zinnig. Het aanbod van motoren is gigantisch en je wilt daar, als minder deskundig op dat gebied, toch wel ff wat uit voorselecteren.
Alleen stroken z'n wensen niet helemaal met wat er "beschikbaar" is qua aanbod. Da's geen mening, maar gewoon een gegeven.

Volgens mij hebben diverse mensen best wel zinnige suggesties gedaan.

Overigens: heeft je vader ook al gedacht aan een motorscooter? Ze zijn er van verschillende merken (ook Europese), bieden goede bescherming en zijn prima geschikt voor toerwerk. Ze zijn wel duidelijk minder sportief, maar dat was niet zo belangrijk toch?

Oh.... en dat ie geen chopper wil..... :+ :+
 
BMW F650
Kawasaki ZZR 600 (zit er sportief uit, rijd toer)
Honda Deauville (leuk als je niet meer dan 200km op een dag rijd).

Mjah, waarom Europees? Jappen zijn beter te krijgen, goedkoper, en naar het schijnt betrouwbaarder.
 
Div... is alleen geen europeaan.

BMW F650 is dan idd een goede keuze, of een Aprillia Pegaso (zelfde blok ongeveer geloof ik)
 
ik dend dat deze het best geschikt is voor je vader :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan