Welke motor voor mijn Velorex

Ik heb nog een Virago 535 in de aanbieding, carburateurs moeten schoongemaakt worden maar verder ok. Heeft een buizenframe dus bak is er wel aan te knopen. Voor 500 euro mag ie weg, staat in het oosten van het land.
 
Ik heb ook nog een CB500 staan die voor een paar pegels weg mag. Er is helemaal niets mis met het apparaat, maar hij komt eigenlijk nauwelijks van zijn plaats.
Oerbetrouwbaar. Misschien een optie?
Zou ik wel leuk vinden, om dat apparaat met een bakkie eraan te zien rondrijden.

Kan je mij, binnenkort, een keer wat info van die cb sturen? O-)

Ik ben verschrikkelijk druk met mijn nieuwe schuur.
Maar moet natuurlijk wel wat hebben om er straks in te zetten. _O-
 
Ik heb nog een Virago 535 in de aanbieding, carburateurs moeten schoongemaakt worden maar verder ok. Heeft een buizenframe dus bak is er wel aan te knopen. Voor 500 euro mag ie weg, staat in het oosten van het land.
Dat lijkt me een leuk ding voor een (verlaagde) velorex.
 
Een kleine guzzi.
Maar zelf vind ik de oude kleine honda's wel leuk.
Ach, er is eigenlijk best veel leuks te vinden hoor. :Y :Y
Ik heb eerste velorexbak van kerel gekocht die hem aan NATO had hangen

Die had achterbrug uit de versnelling bak gescheurd
 
Voorlopig richt ik mij even op het opknappen van de velorex. Ik wil daar toch eerst wat verbeteringen aan laten doen.

iemand bekend met deze handelaar? > www.obsoletebikeparts.com/ Ik zoek nog wat velorex spul en dit is de enige in nederland die ik vind die zo wat alles verkoopt.
 
Ik heb ook nog een CB500 staan die voor een paar pegels weg mag. Er is helemaal niets mis met het apparaat, maar hij komt eigenlijk nauwelijks van zijn plaats.
Oerbetrouwbaar. Misschien een optie?
Zou ik wel leuk vinden, om dat apparaat met een bakkie eraan te zien rondrijden.
Kun je me hier iets meer over vertellen? Heb je hem nog, fototje erbij e.d.? Ben voor een maat al even opzoek naar een CB500, zelf heb ik er ook een gekocht recentelijk.
 
Ik zal de CB500 eens uitgraven, foto's maken en wat gegevens noteren. Voor rutgertjuh en Onyx79.
De laatste keer dat ik de CB zag was hij geel. :)
 
Leuke zijspantrekker. CB500 uit 1995. Sinds 1998 in mijn bezit. Motor was oorspronkelijk van mijn vrouw. Is in 2016 op mijn naam gezet. Gekocht bij Ab Deroe in Nijkerkerveen
Banden ca. 4mm profiel. Ketting en tandwielen ongeveer 20.000Km oud, en zijn nog in prima staat. De hele motor kan wel een poetsbeurtje gebruiken.
Twee originele sleutels er bij. Er zit ook een alarm op. Prima motortje. Ik zou het wel leuk vinden om hier een bakje aan te zien hangen.
Het ding staat niet in de weg, en eet geen brood, maar ik rij er eigenlijk nooit op. Vorig jaar heb ik er precies 1x mee gereden. Als iemand hier er belangstelling voor heeft dan kan deze zeker weg.
De ontbrekende spiegel is er nog bij, maar staat tijdelijk op mijn XL (want daar was de spiegel van afgebroken na de zoveelste val........)
 

Bijlagen

  • CB500 achter.png
    CB500 achter.png
    335,1 KB · Weergaven: 14
  • CB500 dash.png
    CB500 dash.png
    195,6 KB · Weergaven: 12
  • CB500 links.png
    CB500 links.png
    301,8 KB · Weergaven: 13
  • CB500 rechts.png
    CB500 rechts.png
    203,8 KB · Weergaven: 13
  • CB500 voor.png
    CB500 voor.png
    287,2 KB · Weergaven: 11
Leuke zijspantrekker. CB500 uit 1995. Sinds 1998 in mijn bezit. Motor was oorspronkelijk van mijn vrouw. Is in 2016 op mijn naam gezet. Gekocht bij Ab Deroe in Nijkerkerveen
Banden ca. 4mm profiel. Ketting en tandwielen ongeveer 20.000Km oud, en zijn nog in prima staat. De hele motor kan wel een poetsbeurtje gebruiken.
Twee originele sleutels er bij. Er zit ook een alarm op. Prima motortje. Ik zou het wel leuk vinden om hier een bakje aan te zien hangen.
Het ding staat niet in de weg, en eet geen brood, maar ik rij er eigenlijk nooit op. Vorig jaar heb ik er precies 1x mee gereden. Als iemand hier er belangstelling voor heeft dan kan deze zeker weg.
De ontbrekende spiegel is er nog bij, maar staat tijdelijk op mijn XL (want daar was de spiegel van afgebroken na de zoveelste val........)
Ik heb je even een PB gestuurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan