Welke motor voor mijn vriendin?

Ik zou gewoon gaan kijken welk model en type motor zij het mooist vind en dan een test rit maken.
als de motor goed bevalt, dan gewoon een verlaging setje op zetten.

maar vind zelf de Honda cbr 600 rr geweldig voor de vrouwen.
 
Heb een GSX-R 600 uit 2007. Ben zelf maar 1.65, maar kan makkelijk bij de grond. Gewicht is even wennen, maar ook daar ben je snel aan gewend. :W
 
Hoe moeten wij een valide oordel vellen zonder pics van je vriendin? Echt ... denk je dat we helderziend zijn of zo?

Kom op met die pics, dan shoppen wij er wel even een motorfietsje onder!
 
this_thread_is_useless_without_pics.gif
 
Hoe moeten wij een valide oordel vellen zonder pics van je vriendin? Echt ... denk je dat we helderziend zijn of zo?

Kom op met die pics, dan shoppen wij er wel even een motorfietsje onder!


Het beste in Bikini. Dan kunnen we haar lenigheid en haar BMI meenemen in de overwegingen.
 
ik heb nu zelf yamaha r6 gekocht en kan bijna mijn voeten plat op de grond krijgen, ik ben ook 170.
toch zit de suzuki supersport lager omdat het model ivm zitten anders is.
zithoogte is gewoon allebei 81 cm.
maar de mogelijkheid is dus om de motor te verlagen.
dus gewoon veel motoren bekijken en erop gaan zitten.
 
Hey,

Bedankt voor de reacties. We gaan zeker even proefrijden en kijken wat er wel werkt. De suggesties van de GSX650 en de Kawa ER6 zijn wel goed, alleen ligt haar budget rond de 3000,-... Eerste motor he? Wellicht komt de Honda CBR 600 F dan ook in de buurt (ook al is die maar 2 cm lager dan mijn motor)

Staat de F trouwens voor Female ofzo? Al die damesfietsen hebben wel de toevoeging "F"?

Maar misschien dat we hem kunnen laten verlagen, ik denk dat de wegligging voor haar 1.70 dan ook wat beter wordt.
 
1,70 zou qua lengte bij de meeste motoren geen probleem moeten zijn volgens mij?

denk dat ze vooral motoren moet proberen om te kijken hoe het voelt

Doordat bij elke motor het zwaartepunt anders ligt kan een motor die lager is misschien wel zwaarder voelen

Ik kan zelf net met mn tenen bij de grond en achteruit lopen is erg lastig maar daar moet je dan rekening mee houden, duurt gewoon iets langer dan bij andere :P

Een gsxr750 kon ik nl beter met mn voeten bij de grond maar dat ding voelde vele malen zwaarder dan mn huidige motor doordat het zwaartepunt hoger zit, je hebt dus het gevoel meer te moeten 'tillen' als je stil staat
 
Ik zie het probleem ook niet, 1.7 m, ken genoeg mensen met die lengte en op allerlei verschillende motoren.

Misschien of je geen BMW GS achtig ding kiezen, maar verder.....

Gewoon passen en proefrijden!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou lekker gaan proefrijden. Het heeft ook te maken met de lengte van je benen, ik ben zelf 1.73 en ik 'pas' wel op een BMW R 1200 GS. Enneh, een SC28 of 33 fireblade is ook niet gek hoog bijvoorbeeld.

O ja, en die F staat voor f*ck you, deze motor is geen damesfiets, dit is een damesfiets:

Juiste-Damesfiets-Kiezen.gif


:+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Honda VFR400 - Wikipedia

Gave fiets ben er alleen te groot voor en voor haar dus prima gok ik :)

En zeker snel zat..

"The Honda VFR400R NC30 is widely known to be one of the best handling roadbikes ever made. The engine has a very wide powerband for a 400cc engine, which made it a perfect beginners-superbike. It has a hardcore fanbase, especially in Japan and the UK, where the NC30 is a popular track-day bike."

:^
Of een CBR400 Ook je hebt minder PKs maar die heb je meestal ook niet nodig als je kleiner bent. (hmm toch een plaatje nodig ...)

Italiaanse motoren zijn ook kleiner maar ja dan moet je of goed kunnen sleutelen of een groter budget hebben.
 
F = Damesfiets _O- _O- :} :}



Ik had er nog nooit bij stil gestaan, maar nu gaan we 's ff wat mensen plagen :+
 
:^
Of een CBR400 Ook je hebt minder PKs maar die heb je meestal ook niet nodig als je kleiner bent. (hmm toch een plaatje nodig ...)

Omdat je kleiner bent heb je ook minder PK's nodig....het is pas dinsdag ochtend hoor! _O-.

Dan moeten er heel veel mannen toch ook met minder PK's gaan rondrijden....;) :W :W
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Bedankt voor de reacties. We gaan zeker even proefrijden en kijken wat er wel werkt. De suggesties van de GSX650 en de Kawa ER6 zijn wel goed, alleen ligt haar budget rond de 3000,-... Eerste motor he? Wellicht komt de Honda CBR 600 F dan ook in de buurt (ook al is die maar 2 cm lager dan mijn motor)

Staat de F trouwens voor Female ofzo? Al die damesfietsen hebben wel de toevoeging "F"?

Maar misschien dat we hem kunnen laten verlagen, ik denk dat de wegligging voor haar 1.70 dan ook wat beter wordt.

Mijn vrouw is 1.59 lang en rijd op een Honda CBF600,
De achterveer staat daarbij op de allerlaagste stand.
dat moet met 1.70 dan dus ook lukken.
 
En een Fazer?

Zijn niet zo hoog, en komen niet zo heel veel tekort op een supersport. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan