Welke motor voor mijn vriendin?

En een Fazer?

Zijn niet zo hoog, en komen niet zo heel veel tekort op een supersport. :)

Een fazer is niet extreem laag, maar vooral smaller omdat er geen kuip omheen zit, waardoor je dus makkelijker met je voeten bij de grond kunt. Stond er wel laatst naast eentje, daar kwam het zadel net boven m'n knieen :?, verlagen kun je de meeste motoren.
 
Fazer staat juist ook bekend dat lange mensen er goed op passen? Ben 1,96 en gaat ook goed. Vind het niet in het bijzonder een lage motor. Ligt uiteraard wel aan je verhouding, lange pootjes of lang bovenlijf.
 
Nou, ik vind op het 2003 model de ruimte rondom de tank niet heel groot.
Ben maar 1,80m en dat gaat prima, maar ik had niet verwacht dat lange mensen er ook zo makkelijk op kunnen zitten..

@YamFaz: Een Fazer is idd neit extreem laag, maar ook zeker niet hoog hoor. Gewoon een uitstekende motor waar je lekker mee kunt sturen :]
 
Ben zelf 1,67. Heb nu een VTR Firestorm en had hier voor een Fazer 600. Pas er prima op. Ligt wel aan je lichaamsverhouding. Ik heb vrij lange benen en armen, das om op een motor te passen wel een voordeel :)
 
Daytona ladystar schoenen kopen.. heeft mijn vriendin ook...
schoenen zijn 5 cm verhoogd,.. dat en het zadel iets laten uitdunnen en ze past bijna overal op...
 
Daytona ladystar schoenen kopen.. heeft mijn vriendin ook...
schoenen zijn 5 cm verhoogd,.. dat en het zadel iets laten uitdunnen en ze past bijna overal op...

5 cm is iets overdreven, ligt aan de schoenmaat. Bij maat 40 zit er nog maar 1,5 cm verhoging in, maar bij maat 36 ongeveer 4 cm.
 
Omdat je kleiner bent heb je ook minder PK's nodig....het is pas dinsdag ochtend hoor! _O-.

Dan moeten er heel veel mannen toch ook met minder PK's gaan rondrijden....;) :W :W
Asl je wat kleiner bent ben je ook wat lichter en kun je dus met een lichtere fiets met minder PKs toch goed meekomen.

Bij mannen speelt er nog een andere factor mee.
 
Mijn vriendin rijd op een gsx600 uit 1999, vering helemaal omlaag.

Dus jij geeft die aan je vriendinnetje en koopt zelf iets snellers *D

Succes!
 
Een Buell, weliswaar geen supersport maar je kunt er wel sportief mee uit de voeten! En een laag gewicht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan