welke motor zaak/dealer ga jij *oost NL*

Ik kom alleen voor onderdelen/olie/banden bij een dealer.

Ik probeer het vaak eerst bij Elferink. Goeie service/goedkope banden/dichtbij. Als ze een suzuki onderdeel niet hebben ga ik naar Boudrie alleen omdat ze suzuki dealer zijn en dus onderdelen op voorraad hebben. Voor de rest; klote personeel; om suzuki shims te wisselen word je gewoon keihard afgewezen en willen ze je niet helpen omdat ze moeilijk te bestellen zijn (als suzuki dealer??). Dat vind ik wel slecht eigenlijk. Alleen verkoopgericht zijn ze daar dus. Alhoewel, ik kwam er ook eens voor kleding en ik had mn huiswerk goedgedaan en was er binnen 2 minuten achter dat die vrouw er geen bal vanaf wist...

Daarom rijd ik vanaf nu voor onderdelen gewoon naar BOR in de Lutte, daar hebben ze alles (wel 2e hands) en word je als sleutelaar wel super geholpen.

Breek me de bek niet open over die Boudrie, van zaken doen heeft hij geen verstand.
|(
 
Breek me de bek niet open over die Boudrie, van zaken doen heeft hij geen verstand.
|(

heb wel eens gekeken bij 'm maar sla hem nu gewoon over.
Wel grappig dat de meesten toch bij de iets kleineren terecht komen.
Heb (als ik het goed heb doorgelezen) nog niemand 'Van Dijk' (oude motor-city)
horen roepen...

heanig an...
 
Tja JVD zit tegenwoordig in Gronau. Dat ze nou zóóó super zijn... nee Heb er wel wat koopjes kunnen scoren tijdens de uitverkoop in Enschede maar verder vond ik 't nooit wat.

Omdat ik BMW rij ben ik voor onderdelen afhankelijk van Motor Centre Twente in Enschede, die zijn wel redelijk maar zoals een BMW-dealer het meestal is, niet goedkoop.

Qua verkoop van een motor kon ik eigenlijk nergens in Twente slagen, de meeste vroegen volslagen belachelijke prijzen voor de motoren. Soms 4 jaar oude 2e hands motoren voor (bijna) de nieuwprijs. Gelukkig hebben we internet en de import, al is de laatste mogelijkheid niet altijd de goedkoopste meer 8-)
 
Ikzelf ga altijd naar Bisschop Motoren in Punthorst en ben daar heel erg tevreden over. Maar of dat nou het 'Oosten' is... :X
 
heb wel eens gekeken bij 'm maar sla hem nu gewoon over.
Wel grappig dat de meesten toch bij de iets kleineren terecht komen.
Heb (als ik het goed heb doorgelezen) nog niemand 'Van Dijk' (oude motor-city)
horen roepen...

heanig an...

Van dijk heeft het voor mij verpest met het 25kw maken. Daarna nog 1 keer kettingvet gehaald en daarna eigenlijk nooit weer geweest. Nu ze in Gronau zitten heb ik geen zin om daarheen te knappen. Als ik dr met touren eens langskom stap ik wel ff binnen.
 
Motoport Zelhem is een goede zaak. Altijd vriendelijk en uitstekende service! Toen er bij mijn vorige motor na verloop van garantie een defect boven kwam, werd dat kosteloos verholpen. Top.
 
Motoport Zelhem is een goede zaak. Altijd vriendelijk en uitstekende service! Toen er bij mijn vorige motor na verloop van garantie een defect boven kwam, werd dat kosteloos verholpen. Top.

idd ze hebben een zeer goede service mijn zus had de versnellings bak kapot en zonder de motor er te hebben gekocht kwamen ze der zonder moeilijk doen ophalen :)
 
Verkoop bij Motoport Zelhem is echt helemaal niks. Bij aflevering van mijn nieuwe motor werd mij van alles beloofd maar er werd niks nagekomen. Uitstel uitstel en uitstel. Na anderhalve maand na de oorspronkelijke afleverdatum kon ik em dan eindelijk ophalen. Over de kledingafdeling en werkplaats heb ik niks te klagen, maar de waarheid vertellen bij verkopen weten ze nog niks vanaf.
 
De kleinere zaken hebben toch nog echte service, die andere zijn allemaal te groot geworden en hebben hierdoor niet echt meer tijd en aandacht voor de klant.
 
Voor nieuwe onderdelen en banden: Wout Broer, Hengelo. Lekker dichtbij, Pieter weet veel, denkt met je mee en ik krijg korting.
Voor gebruikte onderdelen: BOR, de Lutte. (Of als ik in het Noorden ben: Boonstra, Ureterp.)
Voor kleding: Moto-team, Enschede. Ik ken die knakkers zelf en het is er altijd gezellig, goed en goedkoop.
Voor motoren: waar ik de gewenste het goedkoopste kan krijgen, kan dus overal zijn.
 
SF-Racing in Borne! Sjoerd Flonk, super goede prijs en service! Veel ervaring met het klaarmaken van motoren voor de racerij. Heb mijn fiets daar dan ook in het onderhoud en heb m daar laten ''kietelen''.. PERFECT!

Zit er sinds januari maar ben zeeer tevreden! :}
 
Heb mijn fiets daar dan ook in het onderhoud en heb m daar laten ''kietelen''.. PERFECT!

'kietelen'?? wat versta je precies daaronder (heb ook een gsxr namelijk).
heb op de site gekeken maar leverancier van banden zijn ze ook???

heanig an
 
Voor motoronderdelen en onderhoud ging ik altijd naar Wout Broer in Hengelo. Pieter weet idd. wel veel en ze zijn met onderdelen zo-wie-zo niet duur. Ik betaalde voor exact dezelfde banden daar altijd een paar tientjes minder dan bij Stijner/Van Dijk.
Kleding en toebehoren, ketting vet ed koop ik overal waar ik een leuke aanbieding zie, maar meestal in Duitsland bij Gericke. Leuk toeristisch ritje richting Bocholt.

Nu zit ik in Zwitserland, maar de kwaliteit van de service is hier wel stukken beter. Motor wordt zelfs gewassen na een beurt en altijd even getest voordat bij wordt afgeleverd. Kost helaas ook wat meer ;(
 
in almelo is vorige jaar een nieuwe motorzaak geopend. ben ik nog geweest. en dit jaar ook nog 1 keer. vriendelijke eigenaar trouwens. maar nu ben ik de naam vergeten. wie heeft enige idee????
heanig an.
 
in almelo is vorige jaar een nieuwe motorzaak geopend. ben ik nog geweest. en dit jaar ook nog 1 keer. vriendelijke eigenaar trouwens. maar nu ben ik de naam vergeten. wie heeft enige idee????
heanig an.

ik hoorde dat wa save ooit zat een nieuwe zat toevallig hoorde ik dat toen ik bij mijn oude rij instructeur was :W
 
he Edwin waar zit die wout broer ergens ik heb geen idee :?

als je vanuit het centrum van Hengelo de Enschedesestraat afrijdt richting
Enschede dan zit het aan de rechterkant (kan niet missen) en vanuit Enschede
kun je de Hengelosestraat afrijden (langs de universiteit) en in Hengelo
rechtdoor over het kruispunt en dan zit het aan de linkerkant (kan ook niet missen)
Denk aan de flitsers op de Hengelose/Enschedese straat, is (maar) 80km/h

:]
 
http://www.boksmotyre.nl

De enige die, behalve mijzelf O-) , aan mijn motor mag komen.
Nog nooit iemand gezien die zo netjes en zorgvuldig werkt en zonder je daarvoor een poot uit te trekken en altijd een vriendelijke omgeving en koffie zoveel je wilt :+

Niet voor grote onderhoudsklussen, maar wel alle standaard klusjes.

Haal je daar eigenlijk ook je banden?

[me]SL1000 zoekt eigenlijk nog een goed adresje voor banden, remblokken en dat soort meuk
[/me]


hoeft niet de goedkoopste te zijn, maar een beetje marktconform is wel prettig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan