Welke motor zag ik..?

SX-Superfly

MF'er
7 mrt 2009
234
1
Ik zag laatst een motor rijden, leek custom.
Hij klonk als een twee-cilinder dus dat zal hij dan ook wel hebben.

De berijder zat rechtop, blok was zichtbaar en de kont van de motor zat mooi hoog. Leek dus een naked-bike.

Nu heb ik geen idee wat voor motor dit was, kunnen jullie mij helpen? En misschien wat tips geven voor 2-cilinder motoren tot 3000 euro?
 
- Blok zichtbaar
- Twin
- Zithouding rechtop
- Hoge kont


Duidelijk, nog 943 motoren die aan die omschrijving voldoen...
 
Ik zag laatst een motor rijden, leek custom.
Hij klonk als een twee-cilinder dus dat zal hij dan ook wel hebben.

De berijder zat rechtop, blok was zichtbaar en de kont van de motor zat mooi hoog. Leek dus een naked-bike.

Nu heb ik geen idee wat voor motor dit was, kunnen jullie mij helpen? En misschien wat tips geven voor 2-cilinder motoren tot 3000 euro?

Monster 600 en nog veel meer mooie duc's :+
 
klinkt als Buell
buell-xb-12s-lightning-03.jpg
 
Zelfs bij mijn auto is het blok zichtbaar, als je de motorkap maar even open doet
 
Laatst bewerkt:
huh ?

Rijder zit redelijk rechtop ,
Blok is zichtbaar,
Kont van de motor is mooi hoog,












483591_1c4f691cf8d968fed4a7217a1c3ebddf.jpg


Ook deze is om en nabij de 3000 euro op marktplaats te vinden.
 
Jeetje.. Dit klinkt als mn moeder die een motor omschrijft :')
Had ie wel twee wielen en een stuur dan?
 
Ik denk dat het een Buell was!

Een tl1000s ziet er ook leuk uit trouwens, alleen vind ik de neus niet mooi.

Nog meer suggesties voor naked bikes?

Een Z1000 zou ik het liefst willen, maar de prijs hiervan ligt nog niet iets te ver boven mijn budget. De Buell (M2, XB9 of X1) zijn ook erg mooi, maar weinig aanbod en wederom: prijzen liggen te hoog. Ducati Monster vind ik ook mooi.

Een Kawa ZZR/Honda CBF/Suzuki Bandit vind ik eigenlijk niks.
 
Die zijn allemaal mooi inderdaad... De motor op jouw profielafbeelding; is dat een redelijk nieuwe ER6N?
 
Nice! Helaas wil ik onder de 3000 euro blijven...

Ik vind een strakke kont erg belangrijk... en Kawa kan daar wat van! CBF/Hornet/Bandit etc. hebben dat niet, voor zover ik weet dus alleen de Kawa's, een Buell een Monster, een TL. Die spreken mij in ieder geval erg aan.
 
Nice! Helaas wil ik onder de 3000 euro blijven...

Ik vind een strakke kont erg belangrijk... en Kawa kan daar wat van! CBF/Hornet/Bandit etc. hebben dat niet, voor zover ik weet dus alleen de Kawa's, een Buell een Monster, een TL. Die spreken mij in ieder geval erg aan.

Haha volgens mij weet je al aardig goed wat je wilt.
Succes in iedergeval en Naked is gewoon zowiezo te mooi!
 
Terug
Bovenaan Onderaan