Welke motor?

Cornelus

Die hard MF'er
16 okt 2007
411
0
Mijn vrouw en ik zijn op zoek naar een ander motor. Zij is 1.63 meter en ik 1.94 meter. Liefst een motor met een zithoogte, die voor alletwee goed is. Een tweecilinder waar leuk mee te touren is, maar ook sportief mee te rijden is. Ook moet het voor de passagier nog leuk zijn om mee te rijden. Jaja, ik weet het, valt niet helemaal mee. Tuono leek ons leuk, maar voor achterop is hij volgens ons niet echt geschikt. Graag jullie reactie en tips.

Alvast bedankt
 
Opzoek naar een andere vrouw die wel past bij jou lengte, dan heb je dat probleem niet *D



:+

Zonder gein, lekker gaan proefzitten bij wat dealers! Dan kun je zelf het beste een keuze maken natuurlijk :)
 
r1100srep_f.jpg
 
Mijn vrouw en ik zijn op zoek naar een ander motor. Zij is 1.63 meter en ik 1.94 meter. Liefst een motor met een zithoogte, die voor alletwee goed is. Een tweecilinder waar leuk mee te touren is, maar ook sportief mee te rijden is. Ook moet het voor de passagier nog leuk zijn om mee te rijden. Jaja, ik weet het, valt niet helemaal mee. Tuono leek ons leuk, maar voor achterop is hij volgens ons niet echt geschikt. Graag jullie reactie en tips.

Alvast bedankt
waar moet die achterop dan? :+

is een aprillia falco iets? En voor wat betreft je vrouw, die moet zelf gaan rijden. Wordt het makkelijker van hoor.
 
Laatst bewerkt:
TL1000R/S

Maar ik ben bevooroordeelt... O-)


Maar zonder gein. Sportief en erg ruime motor ook voor jouw lengte, en zover ik heb begrepen tot op heden ook comfortabel achterop. Zit is niet zo extreem als de huidige generatie ss fietsen. In je eentje is het zalig rijden, en met tweeën is het eveneens prima toeven.

Zou hem zeker eens proberen met duo als je de kans krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan