Welke motor?

Rik,

Monomuis doet altijd goed zijn huiswerk, geloof me maar.
Bij de MT heb je óf de 35KW of de vol vermogen fiets.

Oh ik zal ook vast wel foutjes maken hoor, maar bij de MT-07 weet ik het zeker, deze info heb ik bij de importeur vandaan, toen ik daar was. Zo is de 'Moto Cage'-versie ook alleen in 55kW te krijgen, niet in 35kW. Of je moet zelf heel moeilijk gaan doen met keuringen, wat veel kost.
 
Hallo Rik,

Ik ben zelf ook een beginnend motorrijder, ik heb mijn rijbewijs september vorig jaar gehaald. In augustus had ik echter al de beslissing genomen om een Kawasaki er6n (nieuw) te kopen.(35 kw)

Van mijn beslissing heb ik geen seconden spijt gehad. Het is voor mij persoonlijk een erg fijne motor waar ik iedere dag mee naar mijn opleiding rij. Het blok heeft lekker veel koppel en daardoor kun je er nog erg leuk mee rijden op 35 kw. Ik zou persoonlijk niet voor de z300 gaan. Deze heeft in mijn opinie iets teveel toeren nodig om vooruit te komen, en dat heeft de er6n minder.

Ik zou lekker gaan proefrijden, want dat het ik gemist in mijn keuzeproces. En als Kawasaki je bevalt en je wilt een iets sportievere motor zou je nog altijd kunnen kijken naar een jong gebruikte Z800e.

Het begrensen en ontgrenzen wordt volgensmij elektronisch bij de dealer gedaar door middel van andere software.

Succes met je keuze.
 
Laatst bewerkt:
Begrijp ik het dan goed dat sommige fietsen die op 35kw geleverd worden (maar die ook een vol vermogen versie hebben) niet naar vol vermogen omgezet kunnen worden?

Als dat zo is, is mij dat ontgaan.
 
Hallo Rik,

Ik ben zelf ook een beginnend motorrijder, ik heb mijn rijbewijs september vorig jaar gehaald. In augustus had ik echter al de beslissing genomen om een Kawasaki er6n (nieuw) te kopen.(35 kw)

Van mijn beslissing heb ik geen seconden spijt gehad. Het is voor mij persoonlijk een erg fijne motor waar ik iedere dag mee naar mijn opleiding rij. Het blok heeft lekker veel koppel en daardoor kun je er nog erg leuk mee rijden op 35 kw. Ik zou persoonlijk niet voor de z300 gaan. Deze heeft in mijn opinie iets teveel toeren nodig om vooruit te komen, en dat heeft de er6n minder.

Ik zou lekker gaan proefrijden, want dat het ik gemist in mijn keuzeproces. En als Kawasaki je bevalt en je wilt een iets sportievere motor zou je nog altijd kunnen kijken naar een jong gebruikte Z800e.

Het begrensen en ontgrenzen wordt volgensmij elektronisch bij de dealer gedaar door middel van andere software.

Succes met je keuze.

Bedankt voor je toevoeging. Ik heb de Z800e bekeken en dat is ook een hele mooie. Met wat meer vermogen met het oog op de toekomst.

Helaas stijgt dit wel boven mijn budget uit op dit moment |(
 
Begrijp ik het dan goed dat sommige fietsen die op 35kw geleverd worden (maar die ook een vol vermogen versie hebben) niet naar vol vermogen omgezet kunnen worden?

Als dat zo is, is mij dat ontgaan.

Ik weet dat dit bij de MT wel is.
Als het goed is zijn de meeste motoren wel gewoon weer terug te zetten naar vol vermogen.

Ik zal dus over 1.5jaar een andere motor moeten aanschaffen als ik vol vermogen wil rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan