welke motor

speedo

MF'er
20 mei 2004
69
0
mensuh help :]

binnekort hoop k me rijbewijs te gaan hale. maar omdat ik nog geen 21 ben kan ik alleen nog maar op machines van 25kw ;( . noem is een paar goeie motoren waar je goed mee weg kan }) . kweenie of lengt uit maakt op een motor( ben 2 meter).

hel me!

hmmm, tis weer een dilemma :+ Er zijn een hoop discussies over op dit forum. Maar persoonlijk moet ik mijn keuze nog maken tussen de RS125 of de mito :? ff test ritje doen, toch? :]

mensuh help :]

binnekort hoop k me rijbewijs te gaan hale. maar omdat ik nog geen 21 ben kan ik alleen nog maar op machines van 25kw ;( . noem is een paar goeie motoren waar je goed mee weg kan }) . kweenie of lengt uit maakt op een motor( ben 2 meter).

hel me!

Zucht...

Maar omdat jij niet op een R1 wil starten :P :
Lengte maakt zeker uit je moet natuurlijk wel lekker zitten.
Ik denk dat je moet gaan kijken naar 600cc 25kw fietsen zijn meestal weer wat groter dan 400cctjes en fietsen met een nog kleinere inhoud.

Tip ga is proefzitten bij dealers en struin deze site af naar een leuke 25kw fiets.

ik ben 1.89 en heb een zxr 400 gehad en kon er goed op zitten maar even bij een dealer kijken is het beste wat je kan doen veel pelezier met het uit zoeken van je bike :] :] :]

ben zelf ook bijna 2 meter
en moet ook 25 kw beginnen
ik ben aan het kijken voor een mooie zx6r uit 98
volgens mij is er niet veel verschil wat betreft zithoogte en knie ruimte bij de 600's ikzelf ga dr gewoon van uit dat ik op die motor MOET passen

Terug
Bovenaan Onderaan