Welke motorbladen lees jij?

Scintilla

geblokkeerd account
23 feb 2002
2.292
0
Hmmm ik vraag me nu af welke motorbladen jullie zoal lezen? Ikzelf lees zo veel mogelijk verschillende..
KicXtart, Motor, Moto73, (voorheen ned.) Performance Bikes...

En de engelse :}
Superbike en Performance Bikes...

Hoe zit het met jullie?
Meer de 'sportieve' bladen of de meer 'toerisische'?
 
Ik lees op dit moment maar 1 motorblad, omdat ik daar nog steeds op geabonneerd ben; ProMotor (ANWB). Verder heb ik ook niet veel tijd om te lezen, want het is veel te goed weer dus veel :]
 
kicxstart en moto 73 en motor en anwb en motoren & toerisme en motorrijder en noppennieuws en motorrad en ........ eigenlijk allemaal.

dance.gif
 
Heb een abo op Moto73.
Daarnaast loop ik de kiosken plat om te kijken of er interessante artikelen in de andere bladen staan.

Afgelopen weekend toen ik weer eens bij mijn ouders was, zei m'n pa dat ik voorlopig geen promotor hoef te kopen... Ze hadden me een proef-abo op de Promotor cadeau gedaan.. :} .. Errug prettig.

Onder het motto: dan zien we je tenminste 1x per maand :+
 
(Nog) geen, moet dat dan :?
Ik heb daar ben ik bang helemaal geen geld voor.
Maar, wat is een aanrader voor een beginnend motorrijder..
 
Maar, wat is een aanrader voor een beginnend motorrijder..

Ik heb moto73. Heeft soms leuke dingen (zoals de laatste daar heb ik vrij veel van gelezen) maar soms ook een paar leuk dingen en de rest totaal oninteressant. Ik raad je aan om eens te kijken wat je bibliotheek allemaal heeft. Een bibliotheek abbo is goedkoper dan een paar motorblad abbo's :}
 
Was inderdaad al een (heel oud) topic over, maar goed, er zijn intussen weer veel nieuwe mensen bijgekomen.

Ben zelf abo van M&T, voor de rest lees ik niet veel.
 
Mijn broer heeft een abbo op Moto73 en die krijg ik als hij ze uit heeft. Zelf heb ik niks. Ik weet ook niet of ik het waard vind, de meeste bladen hebben voornamelijk racers en die boeien me niet zo heel erg. BigTwin heeft me ook nog niet echt kunnen boeien (hoewel er in die van deze maand wel een hele gave Intruder 1500 staat)
 
Ik heb nergens een abbo op.
Ik koop regelmatig de Motoren en Toerisme en Motor 73.

Een abbo zal goedkoper zijn als iedere maand Motor 73 kopen :? ,
maar ja...zit je er gelijk weer zo aan vast. Misschien doe ik het nog eens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik koop degene die me het meest aanspreekt...

ligt eraan wat erin staat..


Laatste tijd wat meer 'Motor' gekocht
met de 1000cc test en twee weken later het dure
italiaanse spul :9

PB is errug $$$. Was eerst 9 gulden nu 9 euro.. :(

Vroeger kocht ik nogal vaak het Belgische motorweek2...maar dat zie ik nergens meer :?
Vind ik nl het beste blad. :}
 
Voor de ouwebrikken: MotorEmotion. Elke 2 maanden. Binnenkort met de brommer van Nitromax erin. 't Is maar dat je het weet. :) :)
 
Alles! :9
Ik heb het geluk dat mijn vriendin in een boekwinkel werkt. Ze neemt voor mij dus elke maand alle tijdschriften over motors die ze hebben mee.
Lezen en weer terugbrengen. af en toe staat er iets in dat ik wil bewaren en die koop ik dan.
Errug makkelijk! *D
 
Ik heb het geluk dat ik slechts een paar huizen van de KicXstart-redactie verwijderd ben :) En die hebben meestal nog wel wat blaadjes over.

Verder heeft mijn broer een abonnement op Moto73. Lekker veel technische gegevens. :}
 
Ben abonee van Moto73 (heb volgens mij meer dan 20 jaargangen thuis liggen)

10x per jaar ook nog de Motor, omdat ik lid ben van de KNMV.

WAS vroeger lid van de KicX, maar sinds die jongens in kleur zijn gaan drukken, is het heeeeeeeeeel hard bergaf gegaan met die jongens. KicX :r
WAS vroeger ook lid van PerformanceBikes en kocht in de kiosk de PS, maar daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt.
 
ohja, daarnaast krijg ik ook nog in de bus

MAGazine, omdat ik lid ben van de MAG

STRADA, omdat ik lid ben van de Ducati Club Nederland.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan