Welke motorspiegeltje heeft je voorkeur?

hoe spiegelt U!

  • voornamenlijk links

    Stemmen: 5 25,0%
  • voornamenlijk rechts

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gelijk een zonnebril gekocht! en het helpt maar waarom heeft

    Stemmen: 0 0,0%
  • het hierbovene maar dan aan de andere kant!

    Stemmen: 1 5,0%
  • switchend in /naar allebij!

    Stemmen: 9 45,0%
  • links en rechts allebei,ha je hebt goeie ogen,mijn complimen

    Stemmen: 0 0,0%
  • allebij en ook die ernaast ook nogeens! je hebt een 2h9Xs110

    Stemmen: 0 0,0%
  • je kijkt een tegenligger aan en merkt dat er wat loos is ach

    Stemmen: 5 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.

piet7

Banned User
29 sep 2003
1.438
0
Zomaar een simpele vraag waar je misschien net als ik een keer over gestruikeld bent? :Y _O- :)


Rijdend op je motorfiets kun je zie je je twee achteruitkijkspiegels bevestigd zitten,maar nu komt mijn vraag hoe je dat nu het slimst doet? _O-
 
Zomaar een simpele vraag waar je misschien net als ik een keer over gestruikeld bent? :Y _O- :)


Rijdend op je motorfiets kun je zie je je twee achteruitkijkspiegels bevestigd zitten,maar nu komt mijn vraag hoe je dat nu het slimst doet? _O-


Hoe kun je ze het slimst zien zitten? ;) heen en weer kijken, zo dus: :N

})
 
Ja lekker zeg,julie lopen hier mijn topic te verzieken! :(
 
k mag toch lijden dat je een iets vrolijker gezicht bij te spiegelen trekt :+


Zal wel zo zitten dan tijdens het rijden met illegale snelheden:
misschien.gif


Plat op de tank en tussendoor steeds even kijken of er geen agentjes achter je aan komen :+
 
geweldig allemaal maar hebben julie in de gaten dat een integraalhelm over julie hasses mooi oplevert dat een tegenligger niet in je gezicht kan zien (lijkbleek ofzoiets)dat er achter hem een ufo met een lange stofzuigerbuis hem pogen optezuigen gaat(ja echt(!)zo'n ufo gaat nog effe harder dan een Busa met lachas en turbokit(!) :Y _O- *O* :+ in de slipsream van een F16 met remparachuut erachter trekkend! :+

Die Duitsers(!) zijn toch echt wel effies tig keer slimmer tenoemen,ze hebben een systeemhelm uitgevonden die opklapbaar is hoe superslim! :Y

Geen wonder dat daar alle(!) ongevallencijfers stukken lager liggen en men met meer plezier naar mensen met zo'n Bmw(!)systeemhelm zwaait,gelijk zichzelf zien zwaaiend in de "spiegel" van eenander zijn gezicht.

Begrijpen julie nu waarom het Duitse(!)volk slimmer is dan het Nederlandse!Volk B|

Hun ongevallencijfers zijn het bewijs! B|
 
Laatst bewerkt:
geweldig allemaal maar hebben julie in de gaten dat een integraalhelm over julie hasses mooi oplevert dat een tegenligger niet in je gezicht kan zien (lijkbleek ofzoiets)dat er achterhem een ufo met een lange stofzuigerbuis hem pogen optezuigen gaat(ja echt(!)zo'n ufo gaat nog effe harder dan een Busa met lachas en turbokit(!) :Y _O- *O* :+

Daar heeft zo'n auto toch spiegels voor :?
En als dat zo is dan ook graag andersom,dan zie je het niet, want dan gaat het heel hard. *O*
 
Wat een onzin... Die tegemoed komende auto heeft die UFO al lang gezien in het spiegelvizier van je integraalhelm..
 
Ufo's zitten ook weleens zonder brandstof

ufo.jpg


En nog meer verkeersborden:

full


Ze blijken vaak met groot licht te vliegen dus die dingen vallen zeker wel op :X

belgiumtri.jpg
 
Maar als je een ufo ziet, is het dan nog steeds een ufo?
Als je het identificeerd als een ufo is het niet meer unidentified, wordt het dan gewoon een fo?

Zomaar een simpele vraag waar je misschien net als ik een keer over gestruikeld bent?
 
Zomaar een simpele vraag waar je misschien net als ik een keer over gestruikeld bent? :Y _O- :)


Rijdend op je motorfiets kun je zie je je twee achteruitkijkspiegels bevestigd zitten,maar nu komt mijn vraag hoe je dat nu het slimst doet? _O-

Ben nog nooit over mijn spiegels gestruikeld hoor
:o
 
k mag toch lijden dat je een iets vrolijker gezicht bij te spiegelen trekt :+

Ik rij voortaan alleen nog maar met donkere zonnebril,ja heus!
De een wou dat ik stilletjes ja knikte alsof ik een voor hen bekende VIP was en een ander juist visaversa met ook nog eens een afgesproken aantal ofzo?)kortom om gek en opgefokt van te raken als ik het niet tijdig door had wat mijn gelaat steeds uiterstvermoeiend deed verfromfaaien om het voormekaar te krijgen dat die mij totaal vreemde mafketels en mafpotten mij eindelijk eens wilden begroeten. B| :Y :W *O* :} :+ 8-) :] 8-)
 
Laatst bewerkt:
Rijdend op je motorfiets kun je zie je je twee achteruitkijkspiegels bevestigd zitten,maar nu komt mijn vraag hoe je dat nu het slimst doet? _O-
Dus je vraag is 'Hoe kun je zie je het slimst je twee achteruitkijkspiegels bevestigd zitten?'


Ik zou het volgende denken. Dat kun je zie je het slimst bij daglicht, met een stilstaande motorfiets, terwijl je ernaast staat, eventueel ietsje voor-over gebogen, met je ogen elk op zo'n 30cm van het bevestigigs-punt van een van de spiegels, eventueel met geschikte een leesbril op als je het niet scherp kunt zien op die afstand en tot slot rustig de tijd nemen voor elke bevestiging afzonderlijk...



En nou een vraag voor jou. Man wat heb jij ge-zopen/-snoven/-rookt? :? :? :? (doorhalen wat niet van toepassing is)
 
geweldig allemaal maar hebben julie in de gaten dat een integraalhelm over julie hasses mooi oplevert dat een tegenligger niet in je gezicht kan zien (lijkbleek ofzoiets)dat er achter hem een ufo met een lange stofzuigerbuis hem pogen optezuigen gaat(ja echt(!)zo'n ufo gaat nog effe harder dan een Busa met lachas en turbokit(!) :Y _O- *O* :+ in de slipsream van een F16 met remparachuut erachter trekkend! :+

Piet, hartstikke bedankt voor het lachen. Je kan zo bij het circus :+ :+ :+ :+ :+

_O- _O- _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan