Is zon b-king wel prettig in de bochten? Vrij lomp ding
Dat ligt grotendeels aan je eigen rijstijl en verwachtingen,ben je een bochtenridder die
alleen maar gaat rijden om op wegen met veel bochten zo hard mogelijk te gaan en
verwacht dat de motor met het gemak van een 600cc dat kan,vergeet dat maar.
Ben je iemand die normaal redelijk rustig rijd en af en toe eens gas geeft en
houd van veel trekkracht onderin dan is het een prima motor.
Een Tuono zal het beter doen in de bochten,maar het karakter van een V twin moet
wel je ding zijn,op het rechte stuk maakt een B king gehakt van een Tuono,
ik heb zelf een RSV Mille gehad en was die zo weer zat,te weinig vermogen,en ook
het motorkarakter beviel mij niet en 2x stil gestaan onderweg met elektrische problemen,dus
vrij snel weer verkocht.Daarna een Hayabusa gekocht,geen moment spijt van gehad.
een paar jaar mee rondgereden en toen een GSX-R1000 gekocht,dat stuurt een stuk lichter
maar miste wel de trekkracht van de Hayabusa.Daarna nog een nieuwere GSX-R gekocht,
en daarna een nieuwe GSX-R gekocht en laten tunen bij Hoegee motortechniek,die
was sneller dan mijn Hayabusa en voor mij de perfecte motor,deze heb ik 12 jaar gehad.
En nu een Ducati Streetfigter,dus ja weer een V2,gewoon omdat het nu niet meer
zo snel hoeft voor mij,lekker rustig bochtjes pikken dat is wat ik tegenwoordig doe,
en daar is de Duc ideaal voor (pfff klinkt als een bejaarde
)