Jaja daar is er weer 1 
Even voorop gesteld, ik doe nog steeds het liefst een route uit de duim/op de kaart uitgestippeld zodat ik ook weet waar ik uithang ipv dom achter dat ding aan te rijden.....
Maaaaaaaaar!
Nu ben ik chauffeur en daarin vind ik een navi wel weer praktisch. Je bent met zo'n grote auto tenslotte al druk genoeg om fouten/misvattingen van anderen op te vangen en zelf niets over het hoofd te zien.
Ik wil dus een navi voor de 1e plaats in de truck, maar wil hem dan ook op de motor gaan gebruiken.
Ik heb al een beetje gekeken wat mijn "eisen" zijn en nu zullen ze niet allemaal in 1 toestel te vinden zijn, maar hoor graag welke dan wel of niet wat hebben. Ik ken zelf alleen namelijk de navi van de boordcomputer bij mijn vorige werkgever die specifiek voor trucks was en de nu geleende basis TomTom.
Mijn "eisen":
Volgens mij was het dat wel zo'n beetje
Prijs is "onbelangrijk". Weet toch al dat het met mijn eisen wel een dure zal worden 

Even voorop gesteld, ik doe nog steeds het liefst een route uit de duim/op de kaart uitgestippeld zodat ik ook weet waar ik uithang ipv dom achter dat ding aan te rijden.....
Maaaaaaaaar!
Nu ben ik chauffeur en daarin vind ik een navi wel weer praktisch. Je bent met zo'n grote auto tenslotte al druk genoeg om fouten/misvattingen van anderen op te vangen en zelf niets over het hoofd te zien.
Ik wil dus een navi voor de 1e plaats in de truck, maar wil hem dan ook op de motor gaan gebruiken.
Ik heb al een beetje gekeken wat mijn "eisen" zijn en nu zullen ze niet allemaal in 1 toestel te vinden zijn, maar hoor graag welke dan wel of niet wat hebben. Ik ken zelf alleen namelijk de navi van de boordcomputer bij mijn vorige werkgever die specifiek voor trucks was en de nu geleende basis TomTom.
Mijn "eisen":
- Gaat gebruikt worden in de truck, auto en op de motor
- De snelheid moet dus instelbaar zijn zodat de tijdplanning ook voor de truck klopt
- Waterdicht voor de motor natuurlijk
- Redelijk groot scherm
- Wil de kaart graag naar het noorden laten wijzen tijdens navigeren voor in de auto en truck vind ik dat fijner namelijk. Op de motor mag de kaart draaien
- Thuis een route maken en die erin laden
- Onderweg meerdere bestemmingen invoeren op de volgorde zoals ik ze wil
- Favorieten/adressenlijst zal je overal wel op kunnen maken
- Qwerty invoer
- De mate van zoom instelbaar als je onderweg bent en dus ook zo blijft staan tenzij bij kruisingen ed
- "Grote" toetsen/letters
Volgens mij was het dat wel zo'n beetje

Laatst bewerkt: