Welke nieuwe fietscomputer tot 300 km/u ??

Fietscomputertje op je motor zetten...
knallen met die handel, als je motor de 300 bereikt met die fietscomputer erop, heb jij een fietscomputer die tot de 300 gaat :+
 
Fietscomputertje op je motor zetten...
knallen met die handel, als je motor de 300 bereikt met die fietscomputer erop, heb jij een fietscomputer die tot de 300 gaat :+
:N dat werkt niet

zo'n fietscomputer werkt toch als begrenzer O-)
 
Als alles faalt, koop zo'n nieuwe en stel 'm in op mijl-per-uur, kom je al gauw op 320 km/u omgerekend :+
Jaja. Toch niet eerlijk dat alleen UK weer voordeel heeft. Is het geen extra euro korting hebben ze dit weer. |(
 
Staat dat ook bij de specificaties? De huidige BC1200 is slechts 200kmpu of 200mpu.
 
Ik heb vorige week deze gekocht:

Sigma_506.JPG


Specs:

Sigma Fahrrad- Tacho

BC 506

Modell 2006



5 Funktionen

Geschwindigkeit (bis 300 km/h für Motorräder geeignet)


Uhr


Tageskilometerzähler


Gesamtkilometer


Tagesfahrtzeit (Stopuhr)


inklusive Lenkerhalter mit Kabel, Gabelsensor, Speichenmagnet, O-Ring Befestigungsteile und Batterie
Kein Werkzeug zur Montage notwendig!

Hier noch zusätzlich folgende Funktionen:
Die Fahrgeschwindigkeit wird in größeren Lettern immer angezeigt, die weiteren Funktionen können Sie unterhalb ablesen!
Zusätzlich können Sie die Funktionen automatisch der Reihe nach ablaufen lassen.
einfachste Menüführung: klar und selbsterklärend
der Tacho ist aus seiner Halterung herausnehmbar (Diebstahlsicherheit) mit einer kleinen Drehbewegung ist er leicht zu befestigen und wieder zu entnehmen (TLS : Twist Lock System).
Neu ist eine kleinere unauffälligere Halterung, die am Vorbau ODER Lenker angebracht werden kann . Der Computerhalter kann auf einem Drchmesser von 20 bis 40 mm Durchmesser angebracht werden.


Was iets van € 15,-

Goed afleesbaar voor m'n ouwe oogjes ( zonder leesbrilletje ;0 )
 
krijg nou tiete *O*
ik keek bij het duurdere model 906 dat was 200 kmph. De goedkoopste 506 doet dus wel 300 kmpu. Dat wordt 'm dus.
 
Waar heb je die info gevonden? Ik twijfel na het lezen van de gebruiksaanwijzingen op de site van sigmasport.
Uit de pdf gebruiksaanwijzing van de BC906 vind ik dit:

Speed Default Max Units 199,5 kmh/mph

In de pdf beschrijving van de BC506 staat niets over een maximum. Echter beide display kunnen max 199,5 weergeven. Wat geeft de BC506 aan als je 215 rijdt? 15?
Misschien doet de 906 dat dan ook wel. Nadeel van de 506 is dat ie geen Vmax functie heeft.
 
Volgens mij komt de BC800 en de BC1200 boven de 200km/u. En is de BC1200 met een korte druk op de knop te nullen.

Mijn GS komt toch niet boven de 199km/u, dus heb ik de nieuwe BC1606 gekocht met backlight functie :P en de mogelijkheid om twee verschillende wielmaten in te voeren.

Ik had eerste de BC800, maar die heb ik aan mijn vrouw gegeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan