Welke prijs voor Burgman 400 K8

misa

MF'er
9 mrt 2009
62
0
Facebook
Ik wil mijn Suzuki Burgman 400 K8 (zonder ABS) uit 03-2009 verkopen.

Kleur: Candy Red
KM stand: 17.000
Pillion Rider
Vario smoked screen
Schadevrij
1e eigenaar
Jcosta Variator

Welke prijs zou ik voor deze mooie Burgman kunnen vragen. Ik zit zelf te denken aan 6000
 
Mijn ervaring is , dat bij inruil de prijs hoger is , dan dat je de scoot zo verkoopt.
 
Geef ik zelf het antwoord al................zet hem te koop voor 5500
 
Het is een beetje een dooddoener, maar de markt bepaalt de prijs. Kortom, gewoon te koop zetten en wachten op reacties en/of boden. Als je het eens kan worden met een koper, dan pas weet je wat'ie waard is.
 
kleur rood zal niet meevallen denk ik.
motorhuisbakker 5490 euro voor 1 met 5625 km uit 2009
motoport wateringen 2010 met abs en maar 100 km 6990 euro
een dealer gooit er meest 1000 euro bovenop denk.
als je geluk hebt 5250 euro
een dealer geeft denk ik na ruim 2 jaar de helft van de nieuwprijs. met prijs van extras.
 
Laatst bewerkt:
Voor 5250 mag deze weg met Jcosta, Sissy seat en verhoogd scherm
 
foto zou misschien helpen en wat uitleg over de extra's over het nut van jcosta.
er moet maar net iemand zijn die zo'n scooter goed kan gebruiken.
 
Denk dat zelfs 5250 te veel is gevraagd. Daar staat hij bij de dealer ook voor en dan heb je drie maanden garantie. Zal eerder 4500 euries worden dat je kan vangen.
 
ze staan voor rond de 4000 euro op marktplaats ik heb net een k8 uit 2008 met 3400 km gekocht van de eerste eigenaar voor 3800 euro echt hagelnieuw !!!!
 
ze staan voor rond de 4000 euro op marktplaats ik heb net een k8 uit 2008 met 3400 km gekocht van de eerste eigenaar voor 3800 euro echt hagelnieuw !!!!
zo dat is mooi daar kan je nog jaren plezier van hebben voor weinig!!
 
Laatst bewerkt:
zeker ik ben er heel blij mee
in 2 dagen heb ik ruim 300 km gereden bij 6100 toeren loopt ie 120 km per uur volgens de verbruiks meter pakt hij dan 3.7 liter op de 100 km
dus dat is niet gek
even een korte update heb net getankt de dagteller stond op 255 km en er ging nog geen 9 liter brandstof in !!
ik probeerde t maar hij liep over .........dat ding is echt zuinig !!
 
Laatst bewerkt:
Ik wil mijn Suzuki Burgman 400 K8 (zonder ABS) uit 03-2009 verkopen.

Kleur: Candy Red
KM stand: 17.000
Pillion Rider
Vario smoked screen
Schadevrij
1e eigenaar
Jcosta Variator

Welke prijs zou ik voor deze mooie Burgman kunnen vragen. Ik zit zelf te denken aan 6000

En nu we een maand verder zijn wat is het resultaat geworden? Of is hij nog niet verkocht omdat de geboden prijs te laag is? Ben benieuwd wat er geboden is en of mijn eerder inschatting aardig in de buurt was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan