Welke radardetectie is het best voor motoren?

DikkeLeo

MF'er
25 aug 2002
175
0
Baarn
Ik zoek een radardetectiesysteem dat goed tegen de (overmatig) trillende omstandigheden van mijn brommer kan!
Wie heeft er een ervaringen /tips?
Ik zit mij te vaak (ook onbewust) over de max. snelheid. En ik heb al genoeg aan bonnen besteedt dit jaar :(
Die dingen moeten nu toch bij bossen te krijgen zijn nu ze verboden zijn O-) !
 
Zijn ze al verboden dan,

Ik dacht dat het nog even duurde voordat het verboden was :?
 
HARD_Anmi_2_03.gif

Tja radardetector voor op de motor.
http://www.cycleradar.com/
 
zijn niet verboden,..was weer een plaagsteek van de overheid.
ze schijnen het niet te kunnen verbieden.
 
heb wel geloof ik ergens gelezen dat er al succesvol proeven zijn uitgevoerd met meetapperatuur m.b.v. licht of zo i.p.v. radar.

als ze dat gaan invoeren heb je natuurlijk nix meer aan je stinger.

even goed uitzoeken dus voordat je zo'n duur apperaat voor nop koopt
 
Als tie een rib uit je lijf kost kun je best nog een paar bekeuringen riskeren :+

Gegroet Leo 8-)

(alles goed met de DB?)
 
Bel vector 966I speciaal voor motoren werkt erg goed (de beste) maar kost wel een beetje !!
Greetz
 
Stinger!!!! bell 996R heb ik er ook inzitten....werkt echt perfect ongeveer 200 mtr voor een mobiele radar en soms 700 mtr voor vaste palen word je gewaarschuwd!!!
en is zo ingebouwd dat je de hele motor uit elkaar moet trekken om hem te kunnen zien zitten, jammer alleen dattie door de trillingen van de duc kapot is gegaan, nieuwe is besteld en ff nieuwe plek voor montage zoeken.....

is trouwens nog steeds legaal....discussie loopt nog.....en ja je mag ook niet te hard rijden, doen we toch ook allemaal nog steeds ;)
 
Ja die Nokia radar hack werkt echt!!(alleen werkt die alleen maar op 1 april)

en de crack code is BrOoDjE AaP
Dus dit werkt niet?
`Your Nokia cell phone can be programmed to pick up radar speed traps, when programmed your cell phone picks up the radar and alerts you on the message alert tone.

1. Enter your menu
2. Select settings
3. Select security settings
4. Select closed user group
5. Select on
6. Enter 00000
7. Press ok
8. Clear back to normal, within a few seconds your phone will display a radar sign with five zero's next to it. It is now activated.

Unfortunately only Nokia phones have this function. Cell info display needs to be de-activated. Settings -> Phone Settings -> Cell Info display
Each time you turn off your phone, or even each time you loose contact with your carrier, you´ll have to activate it again... It is done by steps 1 through 5, but the number (00000) will be already on the field as default. If you put the number 500 in the closed user group, and you go out of a store with detection ports thy will go off.
Heb geen Nokia dus kan het niet proberen ;)
En ik ben niet verantwoordlijk voor de eventuele gevolgen indien je dit probeert O-)
 
Nou euh

Dit werkt ook wel aardig. Ergens op de site staat een link naar een programmaatje die laat zien waar de niet-vaste lazers en camera's staan. Even voor het rijden checken.. Scheelt weer de kosten van de aanschaf van een detector en een boeite als je er toch mee wordt aangehouden..
 
Ik dacht dat die dingen van QUINTEZZ(ofzoiets) ook wel aardig uit de bus kwamen voor die prijs................
 
Als tie een rib uit je lijf kost kun je best nog een paar bekeuringen riskeren :+

Gegroet Leo 8-)

(alles goed met de DB?)

Hoi Henkes, alles is perfect met de DB! Wil je monster ook nog steeds zo hard door de bocht :] En wanneer gaan we weer toeren trouwens?
Of durfen jullie nu niet meer nu ik zo'n snel pak gekocht heb })

PS had jij niet laatst Pirelli Diablo's aangeschaft? Ben wel nieuwsgierig hoe die bevallen, want ik moet ook hoognodig nieuw rubber hebben!
Dan moet die stinger nog maar even wachten. Met alle risico's van dien ;(
 
Radar detectoren zijn in NL nog niet verboden, vanaf 1-10 gaat het 'gerucht' van wel. De vermoedens (ook bij mij) zijn groot dat het gewoon een roddel is die de overheid heeft verspreid m.b.v. de media. Onze grondwet 'verbied' het verbod op radardetectoren nl, aangezien er in de grondwet staat dat men vrij is in het opvangen van radiogolven uit de lucht. Radar is er daar dus ook een van :) Echter zou er nu een wet bedacht zijn die zou beschrijven wat er allemaal op en aan een auto mag zitten en wat niet. Motoren zijn volgens mij in dusverre nog buiten oogbeschouw gelaten...

Maar tot dusver lijkt het nog steeds om een roddel te gaan en deze werkt ook prima. Iedereen ruimt immers zijn radardetector op, dus waarom zou je er een echt wetsvoorstel voor maken?
 
ik heb een probleempje hiermee,
ik heb een 3510i en als ik 00000 instel dan springt hij automatisch op standaard
kan iemand mij helpen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan