Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor, het heeft lang geduurt maar ik heb hem dan ook eindelijk gehoord :X

Rambabbel: blabla, bijna beginnen met motorlessen.
Ventje: ohwja, ik zou geen motor willen.
Rambabbel: ohw, waarom niet?
Ventje: dan rij ik mezelf dood

-O- -O-
Het lijkt wel of die opmerking voor geprogrammeerd zit in het mensenlijk brein ofzo :9 Ik heb hem ook al een aantal keer gehoord.
 
Heb ook wel een leuke...
Laat ik een burn-out filmpje zien aan een meisje, krijg ik dit gesprek.
Zij: Haha gek jij ook, wat ging er mis?
Ik: Wat er mis ging?
Zij: Ja met je motor?
Ik: De koppeling ging iets te snel los.. en ik had het gas erop, en de voorrem in..
Zij: Owww en toen roken haha
Ik: Inderdaad, dat was de bedoeling laat maar zeggen
Zij: Oohhh ok haha

-O-
 
sta ik rustig te tanken, komt er iemand ongenegeneerd dichtbij, kijkt op m'n tellerpartij en zegt dan opeens; "dat ding gaat ook niet niet hard voor een 1200" (ZX12R met de teller tot 290).ik reageer heel droog ; "hij gaat daar wel over hoor", hij weer ;" ja ja, dat zal wel." wat moet je dan nog zeggen tegen zo'n oelewap?
 
sta ik rustig te tanken, komt er iemand ongenegeneerd dichtbij, kijkt op m'n tellerpartij en zegt dan opeens; "dat ding gaat ook niet niet hard voor een 1200" (ZX12R met de teller tot 290).ik reageer heel droog ; "hij gaat daar wel over hoor", hij weer ;" ja ja, dat zal wel." wat moet je dan nog zeggen tegen zo'n oelewap?

Dat het mijlen zijn :?
 
Tijdens ritje in het donker met veel stoplichten op de route, dus veel optrekken en afremmen op de moter, rijdt er constant een auto met me mee op.

En ja hoor bij een stoplicht, waarbij hij een andere kant op moet, gaat het raampje van zijn golfje naar beneden.

"Zeg weet je dat er vlammen uit je uitlaten komen!" "Is er soms iets niet goed met je motor?"

Ik: " :Y , gaaf he".

Hij: :?

Ik: :W _O-

 
Laatst bewerkt:
Tijdens ritje in het donker met veel stoplichten op de route, dus veel optrekken en afremmen op de moter, rijdt er constant een auto met me mee op.

En ja hoor bij een stoplicht, waarbij hij een andere kant op moet, gaat het raampje van zijn golfje naar beneden.

"Zeg weet je dat er vlammen uit je uitlaten komen!" "Is er soms iets niet goed met je motor?"

Ik: " :Y , gaaf he".

Hij: :?

Ik: :W _O-

valt mee dat ie niet met je wilde racen :9
 
sta ik rustig te tanken, komt er iemand ongenegeneerd dichtbij, kijkt op m'n tellerpartij en zegt dan opeens; "dat ding gaat ook niet niet hard voor een 1200" (ZX12R met de teller tot 290).ik reageer heel droog ; "hij gaat daar wel over hoor", hij weer ;" ja ja, dat zal wel." wat moet je dan nog zeggen tegen zo'n oelewap?
Meelopen naar het koekblik waar ie zelf in rijdt (neem ik even aan) en samen naar de teller daarvan gaan kijken...
 
Sta ik afgelopen zondag bij het benzinestation ff een peukie te doen, parkeert er zo'n koekblik naast m'n motor. Zit ie vol interesse naar m'n motor te kijken en plotseling blijft z'n blik een tijdje hangen ter hoogte van het motorolie glaasje.

Hij: Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar zou je je olie niet eens bijvullen?
Ik: Nee hoor, hij staat alleen maar schuin :X
Hij: :? Dat zei ik toch niet, ik zei "zou je je olie niet eens bijvullen?"

Dus ik zet de motor ff recht...

Hij: Oh... daar is het alweer.
Ik: -O- |(
 
Sta ik afgelopen zondag bij het benzinestation ff een peukie te doen, parkeert er zo'n koekblik naast m'n motor. Zit ie vol interesse naar m'n motor te kijken en plotseling blijft z'n blik een tijdje hangen ter hoogte van het motorolie glaasje.

Hij: Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar zou je je olie niet eens bijvullen?
Ik: Nee hoor, hij staat alleen maar schuin :X
Hij: :? Dat zei ik toch niet, ik zei "zou je je olie niet eens bijvullen?"

Dus ik zet de motor ff recht...

Hij: Oh... daar is het alweer.
Ik: -O- |(
L :+ L
 
Tijdens ritje in het donker met veel stoplichten op de route, dus veel optrekken en afremmen op de moter, rijdt er constant een auto met me mee op.

En ja hoor bij een stoplicht, waarbij hij een andere kant op moet, gaat het raampje van zijn golfje naar beneden.

"Zeg weet je dat er vlammen uit je uitlaten komen!" "Is er soms iets niet goed met je motor?"

Ik: " :Y , gaaf he".

Hij: :?

Ik: :W _O-



bla bla meelul etc. STRAALAANDRIJVING bla plrrt. DOOOEEEII O-)
 
Gisteren even een boodschap doen op m;n SV 650.Komt er zo;n halfwatje op me af gelopen,en zegt is dat een Suzuki R1?ik.Nee die bestaat nie.Hij.Jaha ik heb er ook zo een.Met 1100 pk.Ben er laatst nog mee in Duitsland geweest ging ik 390 per uur.Ik.oh.
 
Gewoon zeggen dat ze niet eens op een motor durfen te stappen, mietjes ;)

Of ze gelijk geven en zeggen dat je de motor hebt gekocht van een man die zichzelf
heeft dood gereden en de man daarvoor zichzelf ook heeft dood gereden en dan afsluiten met:
"Dus als je over een maand niets meer van me hoort, dan weet je het..." :9 :+
 
Of ze gelijk geven en zeggen dat je de motor hebt gekocht van een man die zichzelf
heeft dood gereden en de man daarvoor zichzelf ook heeft dood gereden en dan afsluiten met:
"Dus als je over een maand niets meer van me hoort, dan weet je het..." :9 :+

haha je inderdaad - ik ga deze opmerking ZEKER gebruiken, want ik denk dat ik dat commentaar al 50 keer heb gehoord 'als ik een motor had reed ik me heeeelemaal dood (want ik ken mezelf te goed -> hoort daar ook nog bij; om nog maar even te benadrukken hoeveel zelfcontrole hun wel hebben en wij motorrijders niet natuurlijk...)
ik probeer me nu alweer dik een jaar met 190 pk heeeeelemaal dood te rijden en het is nogsteeds niet gelukt - gek he? 8-)

keep it safe boys n girls :]
 
haha je inderdaad - ik ga deze opmerking ZEKER gebruiken, want ik denk dat ik dat commentaar al 50 keer heb gehoord 'als ik een motor had reed ik me heeeelemaal dood (want ik ken mezelf te goed -> hoort daar ook nog bij; om nog maar even te benadrukken hoeveel zelfcontrole hun wel hebben en wij motorrijders niet natuurlijk...)
ik probeer me nu alweer dik een jaar met 190 pk heeeeelemaal dood te rijden en het is nogsteeds niet gelukt - gek he? 8-)

keep it safe boys n girls :]

wauw een jaar zonder dood te gaan met een zx12r, zou ik ech niet kunnen
geef iets wat meer heeft dan 34 pk en ik rijd me dood. daarom is het ook illegaal om onder 21 meer te hebben, want daar rijd je je dood mee :Y :Y :Y


:+
 
_O-

Ik die opmerkingen wel.

Ik op het werk:
"Ik heb een nieuwe motor gekocht".

Collega's:
"We lezen bij de overleidingsberichten wel in de krant hoe hard 'ie kan"

;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan