Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet echt een koekblikker (mijn dochtertje van 2,5) maar ik vond het toch wel de moeite om er bij te zetten: Ze is nu al een echte motor-fanaat, houdt ook feilloos motoren, brommers en scooters uit elkaar.

zo'n dochtertje heb ik ook... en ook nog dezelfde leeftijd :)

"nee papa... dat is geen brommer maar de motor van mama"

(ik noem mijn partners XJ550 maxim altijd plagerig een brommer...)

En nog leuker...

Wij zwaaien mijn partner vaak uit als ze weg gaan op de brommer motor. Op het moment dat ze hem start, kijkt mijn dochtertje mij vol blijdschap aan:

"... hij doet het!"

(ze is zó gewend aan alle brakke Land Rover en Range Rovers op de oprit die het nooit doen... :+ )
 
zo'n dochtertje heb ik ook... en ook nog dezelfde leeftijd :)

"nee papa... dat is geen brommer maar de motor van mama"

(ik noem mijn partners XJ550 maxim altijd plagerig een brommer...)

En nog leuker...

Wij zwaaien mijn partner vaak uit als ze weg gaan op de brommer motor. Op het moment dat ze hem start, kijkt mijn dochtertje mij vol blijdschap aan:

"... hij doet het!"

(ze is zó gewend aan alle brakke Land Rover en Range Rovers op de oprit die het nooit doen... :+ )
_O- :}
 
Niet echt een koekblikker (mijn dochtertje van 2,5) maar ik vond het toch wel de moeite om er bij te zetten: Ze is nu al een echte motor-fanaat, houdt ook feilloos motoren, brommers en scooters uit elkaar.

Kwam vorige week een vriend van me langs op z'n diversion 600: zegt ze "hee, heb jij een scooter?". Schijnbaar vindt ze een div geen echte motor...

Zelden iemand zo teleurgesteld zien kijken...

(overigens is een diversion de enige motor die ze nu stug scooter blijft noemen)

B|
Diversion-rijder...
 
zo'n dochtertje heb ik ook... en ook nog dezelfde leeftijd :)

"nee papa... dat is geen brommer maar de motor van mama"

(ik noem mijn partners XJ550 maxim altijd plagerig een brommer...)

En nog leuker...

Wij zwaaien mijn partner vaak uit als ze weg gaan op de brommer motor. Op het moment dat ze hem start, kijkt mijn dochtertje mij vol blijdschap aan:

"... hij doet het!"

(ze is zó gewend aan alle brakke Land Rover en Range Rovers op de oprit die het nooit doen... :+ )


_O-

Ik ken nog een dochter van 19 die dat ook net kan ;)
 
Ik laat me vriendin wel eens meelezen in dit topic en vertel wel eens over de opmerkingen die blikkers kunnen maken en nou deed ze het zelf ook.

Het verhaal:

Me zwagertje, 2 van zijn vrienden en ik kwamen terug van een toertje Noord-oost-polder en hun hadden bij ons nog even een kleine sanitaire stop alvorens naar huis te rijden.

afijn de jongens stappen weer op de motor (2x kawa zx6r en 1x honda cbr)
natuurlijk netjes het lichtje aan :Y
Waar mijn vriendin even kenbaar maakt dat hun lamp stuk was want er brandde er nog maar 1 :X

Ik hield het niet meer op mijn motor

Jongens heel nog heel verbaasd reageren en van de motor afstappen om te kijken naar het 'probleem' _O-

Het mooiste is dat ik haar de dag ervoor nog verteld had over de lampjes kwestie :X
 
Laatst bewerkt:
9352746.ImWithStupid.gif


hoppa
 
Ik laat me vriendin wel eens meelezen in dit topic en vertel wel eens over de opmerkingen die blikkers kunnen maken en nou deed ze het zelf ook.

Het verhaal:

Me zwagertje, 2 van zijn vrienden en ik kwamen terug van een toertje Noord-oost-polder en hun hadden bij ons nog even een kleine sanitaire stop alvorens naar huis te rijden.

afijn de jongens stappen weer op de motor (2x kawa zx6r en 1x honda cbr)
natuurlijk netjes het lichtje aan :Y
Waar mijn vriendin even kenbaar maakt dat hun lamp stuk was want er brandde er nog maar 1 :X

Ik hield het niet meer op mijn motor

Jongens heel nog heel verbaasd reageren en van de motor afstappen om te kijken naar het 'probleem' _O-

Het mooiste is dat ik haar de dag ervoor nog verteld had over de lampjes kwestie :X
typisch voorbeeld van: mijn vriend zegt dat ik nooit naar hem luister.. of zoiets? }) O-)
 
Gisteravond bij het poolcentrum was ik trots aan het posen met mijn nieuwe aanwinst en loopt er een niet-slechtuitziende dame langs:

"Das een mooie! Ik heb een lingerie-setje van dat merk."

_O-

Eigenlijk had ik moeten vragen om bewijs... -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan