Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
is je helm dan niet te groot?

Nee zeker niet. Ik had eerst een goedkope helm merk demm van 80 euro, die bleek veel te ruim. Ik was afgelopen zaterdag bij goedhart in bodegraven en ik heb een verkoopster om hulp gevraagd met het passen. Mijn oude helm was een xl en ik ging naar huis met een shoei maat m. :)

is toch geen rare vraag ?? ...
je hebtook systeem helmen van 50euro :) ..
hoe kan hij nou weten of het een dure is?..

Het ging meer om de eerste vraag: wat is dat voor helm dan? Hij kon idd niet weten dat ie best prijzig is. Het was trouwens zo'n collega, die als je hem iets vertelt, morgen het hele bedrijf het weet.

Ik heb me vandaag opgegeven voor motorrijles bij een rijschool hier in de buurt en 10 rijlessen gekocht met een leuke korting van zo'n 25%. As maandagavond mijn eerste theorieles voor de motor. :)
 
Nee zeker niet. Ik had eerst een goedkope helm merk demm van 80 euro, die bleek veel te ruim. Ik was afgelopen zaterdag bij goedhart in bodegraven en ik heb een verkoopster om hulp gevraagd met het passen. Mijn oude helm was een xl en ik ging naar huis met een shoei maat m. :)Het ging meer om de eerste vraag: wat is dat voor helm dan? Hij kon idd niet weten dat ie best prijzig is. Het was trouwens zo'n collega, die als je hem iets vertelt, morgen het hele bedrijf het weet.

Ik heb me vandaag opgegeven voor motorrijles bij een rijschool hier in de buurt en 10 rijlessen gekocht met een leuke korting van zo'n 25%. As maandagavond mijn eerste theorieles voor de motor. :)
oke het verschil tussen m en xl is wel groot, maar dat wil niet zeggen dat alle maten hetzelfde zijn tussen verschillende merken.
 
aan de pomp "net voor ik ga tanken"

--- "jij hebt je tank niet vanvoor? waar doe jij je benzine in?" ---

lol, onder het zadel natuurlijk
 
Werk tijdelijk op het bedrijf van een klant en daar had men mijn koekblikje (2CV) al een paar keer opgemerkt op de parkeerplaats.

Eergisteren met de motor, dus kom met mijn pak en helm het bedrijf binnen, krijg ik de vraag-met-knipoog van een collega "of mijn eend nu echt zo onveilig is dat ik een pak en helm aan moet?"

Ik vond het een leuke variant op het bekende thema _O-

:} *O*
 
Werk tijdelijk op het bedrijf van een klant en daar had men mijn koekblikje (2CV) al een paar keer opgemerkt op de parkeerplaats.

Eergisteren met de motor, dus kom met mijn pak en helm het bedrijf binnen, krijg ik de vraag-met-knipoog van een collega "of mijn eend nu echt zo onveilig is dat ik een pak en helm aan moet?"

Ik vond het een leuke variant op het bekende thema _O-

:} *O*
Dat was een blikker met humor :+
 
Een beetje mijmeren bij nacht...

De bekende klassieker... Tsja, ik ken mijzelf, als ik een motorijbewijs zou hebben dan zou ik me waarschijnlijk doodrijden... :z

Dat zei ik vroeger ook wel eens, totdat ik tot de conclusie kwam dat mede daarom motorrijden juist zo verschrikkelijk cool is, en dus ook direct begonnen met lessen! Nee hoor, niet suicidaal, maar het is gewoon een relatief gevaarlijke liefhebberij en dat geeft je leven gewoon wat meer kleur, wat meer spanning. Ik zou juist doodgaan achter de garaniums, die bloemetjes zijn pas echt gevaarlijk voor mij!

Vandaag trouwens ook nog even op het kerkhof geweest voor de bijzetting van een urn van een overleden oma bij een eerder overleden opa, en als je dan al die grafjes ziet, en daarbij je jankende familileden, dan ga je toch wel even denken over je eigen sterfelijkheid, het is op zo'n moment op zo'n plek even TE dichtbij.

Maar gelukkig was dat gevoel snel vergeten toen ik mn pak weer aantrok...
:)
 
Laatst bewerkt:
gisteren sprak ik met iemand die motoren ook erg gaaf vindt, vooral de racers van yamaha. de r2 en r3 enzo. maar van z'n vriendin mag hij helaas niet z'n motorrijbewijs halen, want hij zou zichzelf hartstikke doodrijden.



dat zulke mensen bestaan zeg

:W
 
gisteren sprak ik met iemand die motoren ook erg gaaf vindt, vooral de racers van yamaha. de r2 en r3 enzo. maar van z'n vriendin mag hij helaas niet z'n motorrijbewijs halen, want hij zou zichzelf hartstikke doodrijden.



dat zulke mensen bestaan zeg

:W
Er zijn meer yamaha's dan de R1, R6 en R7.
Misschien is het een liefhebber van oudere motoren?
 
Laatst bewerkt:
gisteren sprak ik met iemand die motoren ook erg gaaf vindt, vooral de racers van yamaha. de r2 en r3 enzo. maar van z'n vriendin mag hij helaas niet z'n motorrijbewijs halen, want hij zou zichzelf hartstikke doodrijden.



dat zulke mensen bestaan zeg

:W

zulke verhalen ken ik van vakantie, zo'n geïnteresseerde gozer: watvoor moter rijd je dan?
Ik: een R6
Hij: die ken ik niet
Ik: ken je een R1 wel? daar lijkt ie wat op alleen is het dan een 600cc ipv een 1000
Hij: ohw zoeen, die ken ik wel, die vind ik wel gaaf die r6, r5, r4 enzo

:+ (en nee hij had er niet zoveel verstand van dat hij wist wat een r5 is)


Een andere pipo wist te vertellen dat een r1 de snelste motor is, ja want die heeft de max. cilinderinhoud voor een motor toch? 1300cc
Ik -Ehm... een r1 heeft 1000cc daar staat de 1 ook voor :P
Hij- Ohw dat kan wel ja, een collega van me heeft een blauwe kawa en die heeft al een keer 250 gereden
Ik- Owja die ken ik wel, die zijn inderdaad snel :W
 
denk dat de yamahas in de smaak vallen?
gister een vriend van me..

hij: de r6, is toch de 'minder snellere' versie van de.. euhmm... de r10 toch?
ik: (kon nog niets zeggen..)
hij: OWNEE SORRY, de r1...
ik: (heel stiekem zonder dat hij het zag) *O* geen domme koekblik
 
Laatst zei er iemand tegen mij: "Als je van je kinderen houdt, ga je niet motorrijden."

WTF? En ik heb trouwens niet eens kinderen!!!


Volgens mijn neefjes en nichtjes ben ik juist de stoere oom, omdat ik motorrij. 8-)

Tis inderdaad een wel hele ranzige opmerking van diegene B|
 
Werk tijdelijk op het bedrijf van een klant en daar had men mijn koekblikje (2CV) al een paar keer opgemerkt op de parkeerplaats.

Eergisteren met de motor, dus kom met mijn pak en helm het bedrijf binnen, krijg ik de vraag-met-knipoog van een collega "of mijn eend nu echt zo onveilig is dat ik een pak en helm aan moet?"

Ik vond het een leuke variant op het bekende thema _O-

:} *O*

_O- _O- :X

:}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan