Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? Deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen starte ik de motor en liet hem even warmlopen voor ik me in de kou storte.

Buurman naar buiten: "Start je hem alvast zodat je zadel warm wordt?"

tja


Heb een klasgenoot die aan het opscheppen was over de stoelverwarming in zijn Volvo ook op de temperatuur op mijn dashboard gewezen.
Stond op 35 graden toen ik weg wilde rijden, heb verteld dat de staande cylinder precies onder mn kont zit ;)
 
Dat doet me denken aan twee winters geleden, toen ik nog leste, en mijn instructeur me erop wees dat je je handen even kunt warmen aan het blok als je staat te wachten bij het stoplicht.

Toen ik dat bij mijn eigen motor probeerde op de koude dag, lag ik met m'n snuit op de tank en waren m'n handen nog lang niet bij het warme stuk van het blok. De automobilisten achter me zullen er wel wat van gedacht hebben :')
 
Dat doet me denken aan twee winters geleden, toen ik nog leste, en mijn instructeur me erop wees dat je je handen even kunt warmen aan het blok als je staat te wachten bij het stoplicht.

Toen ik dat bij mijn eigen motor probeerde op de koude dag, lag ik met m'n snuit op de tank en waren m'n handen nog lang niet bij het warme stuk van het blok. De automobilisten achter me zullen er wel wat van gedacht hebben :')

_O-
wat voor motor heb je dan? :+
 
Toen ik dat bij mijn eigen motor probeerde op de koude dag, lag ik met m'n snuit op de tank en waren m'n handen nog lang niet bij het warme stuk van het blok. De automobilisten achter me zullen er wel wat van gedacht hebben :')

Zéér plotselinge aanval van vermoeidheid. _O-


Maarre, van even mijn handen bij het blok houden ontdooien mijn vingers niet.
Heeft zeker een paar uur nodig bij mij.
 
Geen rare opmerking, maar een leuke van mijn vriendin.

We waren in een motorzaak en na dat ze wat rond had gekeken kwam ze tot de conclusie dat er alleen maar lelijke motoren stonden (alleen sport/ss/allroads) en ik vroeg hoe dat zo?

Kreeg ik als antwoord:

Nou al die kuipen vind ik maar niks, zie het als een meisje in bikini, je wil dat ze zo min mogelijk aanhebben.

Overigens voegde ze er aan toe: deze is net alsof die een burka aan heeft. Je kon me opvegen _O-

Ik dank god elke dag op mijn blote knietjes dat ze gek is van SuperMotards

dat ze zo min mogelijk aan heeft?, hoezo dan nie helemaal naakt?

een meisje/vrouw met kleren kan soms veeel leuker/aantrekkelijker zijn dan in bikini... :)
zelfde dus als met motoren
*O*
 
Wijsvinger? en hoe gaat het met de koppeling hendel??

20018000.jpg


20018000_260_02_RET.jpg


maar kan ook al vast aan de handschoen genaaid zitten (veel winterhandschoenen hebben dit)
 
CX 650, of een willekeurige Guzzi kopen ;)

Of een BMW R met enkelverwarming ;)

Echt niet! Ik neem wel handvatverwarming ofzo. Moet wel comfi zijn in combinatie met handkappen (die zitter er al op, natuurlijk. Wat is nou een DL zonder handkappen?)
 
Geen rare craag,maar een nare opmerking.
Vanmiddag ff m'n fiets gepoetst.Komt de buurman lanngslopen en zegt"mooie kawa man"
[afbeelding]
De rotzak wet dat het een Triumph is :X :( |(
ach, heb wel eens bij een stuntshow staan kijken waar die gozer ook met een triumph reed
de man naast me vond het een vette kawa, dus ik verbeter hem door te zeggen dat het een triumph is...
zegtie "nee hoor, kijk maar hij is groen"
heb gevraagd oftie kon lezen, want dan moest ie maar even lezen wat er op de tank geschreven stond :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan