Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas geen domme maar geniale actie, en niet van een koekblikker eerder een drie-wieler.

Ben even bij mijn vriendin die aan t oppassen is.
Zijn in een boek aan t kijken, en t kind(net 2 dacht ik) zegt wat mijn vriendin aanwijst.
Ik zit er naast een beetje te leren, moet ook gebeuren.
na 10x oma fiets en papagaai te hebben gehoord, wordt het me toch iets te dwangmatisch voor da kind.

dus onderbreek mn vriendin even, en zonder te zeggen wijs ik een motor aan die toevallig op de achtergrond staat.
reactie:
Vol enthousiasme"MOTOR!!!"
Tegelijkertijd probeert ze het plaatje door de tafel heen te duwen.

Het mooiste is, ouders rijden geen motor.
heeft geen oudere broers/zussen etc.

Soms is het dus gewoon aangeboren
 
Laatst bewerkt:
Een tijdje terug heb ik het zoontje van een goede vriendin van me eens van de creche gehaald. Kind is een jaar of 2,5 en waar ik eerst nog twijfelde of hij wel met me mee zou willen kwam hij meteen aanrennen en riep: "met de motor???"

Helaas moest ik hem teleurstellen want ik had de motor bij zijn ouders voor de deur gezet en de yuppenbakfiets meegenomen. Gelukkig was het nog donker zodat niemand me daarmee zag :+
 
Een tijdje terug heb ik het zoontje van een goede vriendin van me eens van de creche gehaald. Kind is een jaar of 2,5 en waar ik eerst nog twijfelde of hij wel met me mee zou willen kwam hij meteen aanrennen en riep: "met de motor???"

Helaas moest ik hem teleurstellen want ik had de motor bij zijn ouders voor de deur gezet en de yuppenbakfiets meegenomen. Gelukkig was het nog donker zodat niemand me daarmee zag :+
Toch wel met pak aan en helm om mag ik hopen :P
 
Liep samen met m,n vriendin te kijken bij de motordealert.
Stond ik op gegeven moment even bij de Suzuki B-king te kijken en zei dat ik het wel een coole motor vond.

Zegt m,n vriendin heel verbaasd

"maar daar kun je toch niet mee door de file rijden"

_O-

Vond hem wel erg komisch,vooral ook omdat ze het volgens mij meende.
 
Liep samen met m,n vriendin te kijken bij de motordealert.
Stond ik op gegeven moment even bij de Suzuki B-king te kijken en zei dat ik het wel een coole motor vond.

Zegt m,n vriendin heel verbaasd

"maar daar kun je toch niet mee door de file rijden"

_O-

Vond hem wel erg komisch,vooral ook omdat ze het volgens mij meende.

je gaat toch niet menen dat je wel met een b-king door een file kan? :o
:o :o :o :o
 
Helaas geen domme maar geniale actie, en niet van een koekblikker eerder een drie-wieler.

Ben even bij mijn vriendin die aan t oppassen is.
Zijn in een boek aan t kijken, en t kind(net 2 dacht ik) zegt wat mijn vriendin aanwijst.
Ik zit er naast een beetje te leren, moet ook gebeuren.
na 10x oma fiets en papagaai te hebben gehoord, wordt het me toch iets te dwangmatisch voor da kind.

dus onderbreek mn vriendin even, en zonder te zeggen wijs ik een motor aan die toevallig op de achtergrond staat.
reactie:
Vol enthousiasme"MOTOR!!!"
Tegelijkertijd probeert ze het plaatje door de tafel heen te duwen.

Het mooiste is, ouders rijden geen motor.
heeft geen oudere broers/zussen etc.

Soms is het dus gewoon aangeboren
Alweer jaren geleden stond ik met een kennis te praten. Zijn zoontje van (op dat moment) nog geen 3 stond bij ons. Kennis en ik liepen naar mijn motor, waarop het kereltje riep: "Is een motor." Een vriend van ons stond erbij, wees op zijn Suwamada (samenraapsel uit verschillende japanse merken) en vroeg: " En dit dan?", waarop het ventje reageerde: "Weet ik niet, is geen BMW."

Inderdaad, soms is het aangeboren.
 
40 jaar terug stond het wereldrecord op naam van Ernst Henne ofzo, met een BMW 500/750 compressor.... (alhoewel 1937), op 279,5 kmu.

Maargoed... je kunt dat de volgende keer gebruiken...
"Vreemd.. maar 40 jaar terug was de snelste motorfiets een BMW met compressor en die haalde op de vliegende mijl "maar" 279,5 (volledig gestroomlijnde kuip enz) :D
Data kloppen niet, maar zal hij toch niet weten

1970, Bonneville, U.S., Cal Rayborn U.S.A, Harley-Davidson, 1,480 cc (90 cu in) ,254.84 mph, 410.37 km/u

even opgezocht, die gast had ballen zeg! 400 op een harley :o :o :o


Luie hond, maak je eigen :+

_O- _O-
 
net een nieuwe gehoord;

ik had het met een collega over een lange rit die ik had gemaakt.

ik; 'dan heb ik wel een zere reet na zo'n lange rit'

collega; 'hebben ze daar geen speciale pakken voor dan? met een ingebouwd kussentje ofzo?'

_O-
 
Een tijdje terug heb ik het zoontje van een goede vriendin van me eens van de creche gehaald. Kind is een jaar of 2,5 en waar ik eerst nog twijfelde of hij wel met me mee zou willen kwam hij meteen aanrennen en riep: "met de motor???"

Helaas moest ik hem teleurstellen want ik had de motor bij zijn ouders voor de deur gezet en de yuppenbakfiets meegenomen. Gelukkig was het nog donker zodat niemand me daarmee zag :+


Leuk he?

Mijn kleine neefje (2) is ook zo geobsedeerd door motors.
Soms wordt hij midden in de nacht wakker en roept hij zijn moeder: "Ik wil na Paco en tatte toe, motor rijjen"

Dus als verrassing hadden we hem eens mee genomen naar de motorcross, om hem voorzichtig kennis te laten maken lieten we hem vanuit de kantine kijken.
Ik was even naar het toilet en ik kom terug, begint ie keihard te gillen: "Tatte, motors SPRINGEN!! KIJK, KIJK" vervolgens wijst hij naar de R6 van mijn vriend . : "Paco ook motor springen! "
De aanwezige crossers kwamen niet meer bij, zeker door het enthousiasme van het mannetje die de hele kantine doorstuiterde.

Dit is zijn eerste motorfoto trouwens, hij was zo trots als een pauw.


Dat
full
 
Gister lekker wezen toeren op de cbr 600 f krijg ik onderweg de vraag... Wat voor scooter is dat dan.... Dacht bij me zelf, zo jammer weer!
 
Gisteren...

Ik sta voor een rood licht op de motor, komt er zo'n promo-girl naar me toe (ze stonden daar gratis aquarius-drankjes uit te delen).

Ze doet het blikje open en zegt: "Wenst u een aquarius?"
*ZUCHT*
 
of ze had het niet door maar dacht "wat voor d*biel heb ik hier nu die niet even gewoon nee dankje zegt."

of weer anders wilde ze graag een stukje achterop en zocht een mogelijkheid om een gesprek aan te knopen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan